RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ - ΤΟ ΠΟΚΕΡ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΜΟΥ

Ο δημοφιλής ερμηνευτής σε ένα ιδιαίτερο debate με
σπουδαστές δημοσιογραφίας στη Θεσσαλονίκη, το οποίο συντόνισε ο Αντώνης Σρόιτερ, απάντησε σε ερωτήσεις για τη ζωή του, την αρχή της πορείας του, τις δυσκολίες που συνάντησε και τον Ηρακλή

Ένας αποκαλυπτικός Αντώνης Ρέμος ξεδίπλωσε γνωστές και άγνωστες πτυχές της διαδρομής του, σε ένα διαφορετικό debate που έλαβε χώρα στην Θεσσαλονίκη.
Το debate που συντόνισε ο Αντώνης Σρόιτερ έγινε στο κατάμεστο αμφιθέατρο του ΙΕΚ ΑΚΜΗ στη Θεσσαλονίκη και οι νεαροί σπουδαστές Δημοσιογραφίας είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν ό,τι ήθελαν τον δημοφιλή ερμηνευτή.

Ο τελευταίος δεν άφησε αναπάντητη καμία ερώτηση, ενώ ήταν αρκετά αποκαλυπτικός μιλώντας για τη μέχρι σήμερα πορεία του στο τραγούδι τονίζοντας κάποια στιγμή χαρακτηριστικά: «Επειδή τραγουδάω και επειδή σας αρέσουν τα τραγούδια που λέω δεν σημαίνει ότι σας ανήκω κιόλας. Είναι μια αλήθεια αυτό και θεωρώ ότι τους καλλιτέχνες πρέπει να τους αγαπάμε γι' αυτό που κάνουν. Τώρα, εδώ στην Ελλάδα αλλά και σε άλλα μέρη της γης, θέλουν να αγαπήσουν και την προσωπικότητα του καλλιτέχνη και συμφωνώ ότι πρέπει να παίζει ένα ρόλο».
Στην συνέχεια εξήγησε ότι αυτός ο ρόλος δεν σημαίνει ότι ένας καλλιτέχνης πρέπει να κρίνεται από τον κόσμο «επειδή είναι άσπρος, επειδή είναι μαύρος, επειδή είναι gay ή επειδή είναι οικογενειάρχης».

Μοιράστηκε επίσης μαζί με τους σπουδαστές αναμνήσεις τριών δεκαετιών από τη μουσική του πορεία και τα πρώτα του βήματα: «Στα Αηδονάκια που ήταν μια ταβέρνα στον Λαγκαδά το 1987, εκεί πήγαινα και εγώ στις πρόβες, με άκουγαν τα αφεντικά και μου έλεγαν, πιτσιρίκο καλός είσαι, δεν έρχεσαι και εσύ μαζί μας; Αλλά Αντώνη, να πας να αγοράσεις ένα καλό πουκάμισο. Να το φοράς για να λες και κάνα - δυο τραγούδια. Έχεις καλή φωνή!».
Το πόσο καλή ήταν αυτή η φωνή αποδείχτηκε με μια διαδρομή που τον έφερε στην κορυφή χαρίζοντας μια τεράστια δημοφιλία σε έναν τραγουδιστή που πέρασε και αρκετές δύσκολες στιγμές.

Ο Ηρακλής και το πόκερ

Μια από αυτές ήταν όταν έμπλεξε με τα διοικητικά του Ηρακλή και τις συνέπειες που είχε αυτό στην ζωή του απαντώντας χαρακτηριστικά σε ερώτηση σπουδάστριας: «Όσο κι αν μ’ έχει προβληματίσει η περίοδος ενασχόλησής μου με τον Ηρακλή, τώρα μετά από όλα αυτά που έχουν συμβεί λέω, καλώς τα πέρασα γιατί με έκαναν πιο δυνατό. Με έσωσε το ότι δεν φοβήθηκα ποτέ τη δουλειά, σήκωσα τα μανίκια και πήγα και δούλεψα οπουδήποτε. Η τύχη είναι τυχερή, η επιτυχία όμως δεν είναι τυχαία».
Αναφερόμενος σε ότι έχει κερδίσει από το τραγούδι, ο Αντώνης Ρέμος έδωσε την ευκαιρία στον Αντώνη Σρόιτερ να τον ρωτήσει αν έχασε κάτι και τι ήταν αυτό.
«Δεν νοιώθω ότι έχω χάσει κάτι, γιατί ήταν η επιλογή μου και ως γνωστόν είμαστε οι επιλογές μας και είμαστε και τα λάθη μας. Αυτά μας κάνουν ότι είμαστε, καλό ή κακό».
Συνεχίζοντας μίλησε για την επαφή του με τον κόσμο όταν οι άνθρωποι τον συναντούν τυχαία στον δρόμο και τον πλησιάζουν για να του μιλήσουν.
«Εγώ χαίρομαι όταν βγαίνω έξω και έρχονται νέα παιδιά να μου πουν ένα γεια. Τώρα, όταν έρχεσαι και πας να μου πουλήσεις λίγο τρέλα και λίγη μαγκιά του στυλ "Τι έγινε ρε Αντωνάκη; Καλά είσαι;", εκεί θα παρεξηγηθώ και θα σε βάλω στην θέση σου».
 

Μετά την τελευταία του διάκριση σε τουρνουά πόκερ, ρωτήθηκε για την ενασχόληση του με το συγκεκριμένο παιχνίδι αποκαλύπτοντας τι είναι γι΄αυτόν.
«Το πόκερ για εμένα είναι ψυχανάλυση. Τα τουρνουά πόκερ τα θεωρώ συνεδρίες που ανταλλάσουμε ψυχολογικά τεστ ο ένας με τον άλλο. Εγώ χαλαρώνω με αυτό τον τρόπο. Δεν θα ήθελα ποτέ όμως να είμαι ένα παράδειγμα προς μίμηση και να πω ότι το πόκερ είναι καλό. Με τον τζόγο δεν έγινε ποτέ κανένας πλούσιος».                 protothema.gr
 














ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)