RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΚΥΠΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ - ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΝ 9ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ

"Για όσους δεν τις γνωρίζουν αυτές είναι οι ΚΟΡΕΣ μου.
Η Μαρίτα ΜΟΥ και η Βασίλεια ΜΟΥ.

 Η Μαρίτα είναι ντροπαλή και ήσυχη… Πολύ ήσυχη θα έλεγα.. Σε αντίθεση με τη Βασίλεια η οποία είναι πολύ ζωηρή και καθόλου ντροπαλή. Εδώ και καιρό η Μαρίτα μου, πέφτει θύμα Bullying. Μέχρι χθες προσπαθούσα με τον καλύτερο μου τρόπο να μεταδώσω στην κόρη μου να αγνοεί το συγκεκριμένο κοριτσάκι και να μην την κάνει παρέα. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν εντός όλων των σπιτιών οι ίδιες πανανθρώπινες αξίες. Σήμερα όμως το ποτήρι ξεχείλισε. 

Πήγε ο πατέρας μου να πάρει τις μικρές από το σχολείο και το Μαριτάκι έκλαιγε πάρα πολύ. Η Φ……… ένα κοριτσάκι «αθώο» που δεν μιλά σε κανένα και που όλοι το περνάνε ντροπαλό πέρασε ένα βήμα παραπέρα και μαζί με δεύτερη φίλη της κτύπησαν επανειλημμένα τη Μαρίτα στην πλάτη. Απευθυνόμενη η Μαρίτα σε δάσκαλο, η απάντηση του ήταν «Μα η Φ……. αποκλείεται».
 Συγνώμη κύριε δάσκαλε το ψάξατε? Η κόρη μου πήρε χαρτί από τις πρώτες βοήθειες με κοστώματα στην πλάτη. Από την Δευτέρα τάξη του δημοτικού έχουμε τα θεματάκια μας με το συγκεκριμένο κορίτσι. Σε περσινό περιστατικό μάλιστα μειώθηκε το δικό μου το παιδί για να επιβραβευθεί η Φ……. (κάτι που επιβεβαιώθηκε από το σχολείο) και η μητέρα του κοριτσιού μας φλόμωσε στα ψέματα ότι της έλεγαν οι δάσκαλοι ότι το παιδί της έπρεπε να βρίσκεται σε μεγαλύτερη τάξη. Άρα αντιλαμβανόμαστε κάπου εδώ με τι άτομα έχουμε να κάνουμε. Να σας πληροφορήσω λοιπόν κύριοι δάσκαλοι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό από τη συγκεκριμένη οικογένεια. Πηγαίνω χρόνια πίσω και αναφέρομαι στο παιδί της θείας μου το οποίο έπασχε από δυσλεξία και η συγκεκριμένη «κυρία» το κορόιδευε. Όμως τώρα μιλάμε για τα δικά μου κορίτσια τα οποία μεγαλώνω μόνη μου με τη βοήθεια των γονιών μου.. 
Και επειδή είμαι και ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ σας ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ότι την επόμενη φορά θα περάσω στο αντι bullying. Βία στη βία, τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες. «Αν το παιδί σου πλησιάσει το παιδί μου θα φάτε το ξύλο της αρκούδας. Θα τρέχετε και δε θα φτάνετε. Πες το στο σχολείο, πες το στην αστυνομία, πες το όπου θες, αν το ακουμπήσει ξανά θα γίνετε μαύροι οικογενειακά.» Και είμαι πιο πολύ αγανακτισμένη από τη συμπεριφορά των γονιών παρά από το bullying της κόρης. Ούτε μαγκιά θεωρώ ότι λέω ούτε ότι βρήκα τη λύση των προβλημάτων για να τη συμβουλέψω. Εννοείται ότι πιστεύω βαθύτατα πως οι δάσκαλοι είναι υπεύθυνοι να επαναφέρουν την τάξη κατ' αρχήν. Πάντα πίστευα στους δασκάλους από παιδί γιατί μου φέρθηκαν άψογα και με έκαναν άνθρωπο. Εγώ απλά κοιτώ τι θα κάνω με το παιδί μου. 
Αυτοί ας κοιτάξουν τι θα κάνουν με το δικό τους". Με αυτό το οργισμένο ποστ η πρώην παρουσιάστρια δελτίων ειδήσεων Θέκλα Κυριάκου καταγγέλνει το σχολείο που πηγαίνουν οι κόρες της για ένα περιστατικό bullying που βιώνει η μια εκ των δυο απο τις πανέμορφες κόρες της. dailystars cy