RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ ΣΚΙΤΙΝΗΣ - ΜΑ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΚΑΥΓΑΣ ΣΤΟ LIKE A STAR ?

Από τις μουσικές σκηνές της Λευκωσίας, έγινε το αγαπητό παιδί του Mega, αφού μετά τη νίκη του στο «DanSing For You 3» βρέθηκε ανάμεσα στους coaches στο «Like a Star». Ο Ερμογένης Σκιτίνη μας αποκαλύπτει στις ΤηλεΩρες  τους λόγους για τους οποίους δεν έχει φύγει για καριέρα στην Ελλάδα καθώς και για το αν είναι, τελικά, ζευγάρι με τη Σάννυ Μπαλτζή.

Πώς βλέπεις την εξέλιξη του «Like a Star»; Πόσο δυσκολεύουν τα πράγματα για τα φαβορί από εδώ και πέρα;
Το «Like a Star» γίνεται σε κάθε live όλο και πιο ενδιαφέρον. Η δυσκολία του είναι μεγάλη, όμως, όπως βλέπετε, τα πάμε πολύ καλά. Περνάμε πολύ καλά, το διασκεδάζουμε και δίνουμε κάθε φορά τον καλύτερο μας εαυτό.
Έχεις εντοπίσει κάποιο αστέρι, ανάμεσα στους συμμετέχοντες, που να έχει όλο το «πακέτο»;
Υπάρχει ένα από τα παιδιά που μπορεί να κάνει μεγάλη καριέρα! Δεν θα πω συγκεκριμένα σε ποιον αναφέρομαι, γιατί δεν θέλω να αδικήσω κανέναν.
Πώς είδες τον ξαφνικό καυγά Λιβιεράτου – Γκαγκάκη, για τον οποίο έχει γίνει τόσος σάλος στα ΜΜΕ;
Μα πότε έγινε καβγάς; Αλήθεια, εγώ δεν κατάλαβα ότι έγινε τόσος ντόρος.
Είσαι τραγουδιστής και τελευταία μπήκες λόγω δουλειάς και στην τηλεόραση. Σε τρομάζει αυτή η μεγάλη έκθεση;
Όταν ξέρεις να διαχειριστείς τη δημοσιότητα, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Έχω γύρω μου άτομα που, αν ποτέ ξεφύγω, θα με προσγειώσουν.
Θα σε ενδιέφερε να αναλάβεις την παρουσίαση μιας τηλεοπτικής μουσικής εκπομπής;
Μου έχει γίνει σχετική πρόταση, αλλά δεν προχωρήσαμε τελικά. Δεν είχα χρόνο, λόγω άλλων υποχρεώσεων. Ποτέ μη λες ποτέ.
Ερωτικά, σε χρεώνουν με διάφορες γυναίκες, με τελευταίο παράδειγμα, την αγαπημένη Σάννυ Μπαλτζή, κριτή του «Like a Star». Τι απαντάς σε όλα αυτά που ακούγονται;
 Ό,τι έχει γραφτεί, δεν ισχύει. Ο χώρος μας τα έχει όλα αυτά. Αν δεν τα δεχόμουνα δεν θα ήμουν εδώ. Με τη Σάννυ, για να σου απαντήσω, έχουμε γίνει δύο καλοί φίλοι.
Γιατί μια τόσο καλή φωνή όσο η δική σου δεν έχει πάει στην Ελλάδα για καριέρα; Γιατί επιλέγεις να παραμένεις στην Κύπρο;
Είχα πολλές προτάσεις από Ελλάδα στο παρελθόν, αλλά δεν ήταν τόσο καλές, ώστε να με πείσουν να αφήσω αυτά που έχω στην Κύπρο και να φύγω. Όμως, πηγαίνω στην Ελλάδα για συναυλίες. Το καλοκαίρι έχω προγραμματισμένες εμφανίσεις σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Θα πήγαινες σε κάποιο talent show για να γίνεις ευρύτερα γνωστός;
Αν και από talent show έγινα πιο γνωστός στο κοινό, δεν θα λάμβανα μέρος ως διαγωνιζόμενος. Δεν κατακρίνω τα talent shows, απλά δεν είναι του στυλ μου…

LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ