RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Η ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ

Καθημερινά βλέπουμε στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναρτήσεις από τους διαδικτυακούς μας φίλους, που πότε μας κάνουν να χαμογελάσουμε και άλλοτε να… ανησυχήσουμε.

Σήμερα όμως μόλις συνδεθήκαμε με το Facebook, αυτό που διαβάσαμε μας έκανε να βουρκώσουμε από συγκίνηση, χαρά και ικανοποίηση πως ακόμη υπάρχει ανθρωπιά.

Ο Ηλίας Αδάμου, το χαμογελαστό και καλοσυνάτο παιδί, που μας έκανε τηλεοπτική παρέα κάθε απόγευμα μέσα από την εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους «Για Σένα», μέλλει να είναι ο νέος ήρωας της χώρας μας, καθώς καλείται να σώσει μια ανθρώπινη ζωή.
Διαβάστε τι αποκάλυψε το πρωί στη σελίδα του στο Facebook:
«Σήμερα είναι ένα μαγικό πρωινό...!!
Πριν από 15 χρόνια, μη ξέροντας τι με περιμένει στην ζωή αργότερα..., αποφάσισα να γίνω δότης στο Καραισκακειο ίδρυμα...!
Τόσα χρόνια μετά, πρωί πρωί, πήρα ένα τηλέφωνο, όπου με ενημέρωνε ότι κατά πάσα πιθανότητα είμαι συμβατός δότης μυελού των οστών, για κάποιον εκεί έξω που πάσχει από λευχαιμία...
Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα κλαίω ασταμάτητα από χαρά, με το καλημέρα!!
Θέλω να μου στείλετε όση περισσότερη θετική ενέργεια γίνεται, να πάνε όλα καλά και να είμαι σε θέση να το κάνω!!
Νιώθω απεριόριστη, ασταμάτητη, ατελείωτη συγκίνηση και ευτυχία μόνο με το άκουσμα ότι μπορεί να είμαι εγώ αυτός ο τυχερός!!!!!»tothemaline
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ