RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021

ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ: Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΒΑΝΗ - "ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΣΕ, ΕΓΩ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΞΕΡΩ"


Τη δήλωση του Γιώργου Λιβάνη πως η σχέση του με την Μαριαλένα Ρουμελιώτη «Δεν υπήρχε ουσιαστικά ποτέ» σχολίασε η μητέρα της, Γεωργία Χαραλαμποπούλου μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής “Super Kατερίνα”.

«Εντάξει, ο καθένας λέει ότι θέλει. Εγώ τα έχω βιώσει διαφορετικά. Εγώ τα λέω όπως είναι, δε θέλω να πω τίποτα για τον Γιώργο, έτσι αισθάνεται, έτσι είπε. Εγώ αλλιώς τα βίωσα, αλλιώς τα ξέρω, αλλιώς τα έζησα. Ο καθένας λέει ότι θέλει. Με νευρίασε ο Γιώργος Λιβάνης. Δεν είναι τυχαίο που δυο μέρες πριν βγει το τραγούδι του «Να είσαι ευτυχισμένη» δημοσιοποιήθηκε η σχέση τους. Η Μαριαλένα ήταν στο Survivor. Ποιός το έβγαλε; Εγώ;» ανέφερε χαρακτηριστικά η μητέρα της Μαριαλένας Ρουμελιώτη και συνέχισε λέγοντας,

«Η Μαριαλένα τα είδε μόνη της. Άρχισα να πιστεύω ότι δεν ήταν τυχαία αλλά μη με μπριζώνεις γιατί θα πω κι άλλα. Πνίγομαι όταν βλέπω την αδικία. Τρελένομαι και δε με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος. Εγώ άλλα ξέρω και άλλα βίωσα όσο η Μαριαλένα ήταν στο παιχνίδι».     tlife