RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020

ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ - Ο ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΑΜ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Μπορεί σε ότι αφορά τα πολιτικά
δρώμενα της Κύπρου να είναι σκληρός και να μην σηκώνει μύγα στο σπαθί του όμως στην προσωπική του ζωή ο Χρίστος Χρίστους φαίνεται πως είναι πολύ τρυφερός. 


Κι αυτό δεν το λέμε εμείς αλλά
το ίδιο του το ποστ που έκανε πριν από λίγες ώρες για την γυναίκα της ζωής του και μέλλουσα μανούλα του πρώτου τους μωρού. 


Ο Πρόεδρος του ΕΛΑΜ έγραψε στο Facebook:  Ευχαριστώ για ότι μου χάρισες... θα είμαι πάντα στο πλευρό σου. Χρόνια Πολλά Αγάπη μου! — with Eva Kyriacou Christou.


 Λίγες ώρες πριν η σύζυγος του και γνωστή performer Εύα Κυριάκου Χρίστου είχε γράψει για τον άντρα της λόγω της ημέρας των γενεθλίων της:
Αγαπημένε μου άντρα, σε ευχαριστώ πολύ για όλα.
Σε ευχαριστώ που έκανες την ημέρα των γενεθλίων μου τόσο ξεχωριστή!!!