RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΒΙΣΣΗ: «ΕΧΕΙ ΠΛΗΓΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΗΚΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ»

Χθες βράδυ πραγματοποιήθηκε η μεγάλη συναυλία αλληλεγγύης
της Άννας Βίσση και του Αντώνη Ρέμου στη Λευκωσία για τους πληγέντες της φονικής φωτιάς.



Η τραγουδίστρια μίλησε για τις φονικές πυρκαγιές συγκινημένη, περιγράφοντας τη δική της εμπειρία:
«Εγώ το έζησα από κοντά γιατί έχει πληγεί η οικογένειά μου μιας και κάηκαν τα σπίτια και της 
μαμάς μου και της αδερφής μου. Όμως η ανακούφιση που νιώσαμε όταν συνειδητοποιήσαμε ότι ζουν οι άνθρωποί μας, αυτό ήταν ίσως το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα ως εδώ»
«Αυτή η προθυμία η απερίγραπτη που μας συμβαίνει τώρα, τι ωραία θα ήταν να συμβαίνει πιο συχνά στους ανθρώπους. Αλλά δεν φταίνε οι άνθρωποι. Είναι η ζωή μας τέτοια», είπε στο Like.com.cy

ΠΗΓΗ   GOSSIP- TV



 



ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ BIONIC ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ SHOWTIME CY ΠΑΝΩ ΨΗΛΑ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΩΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ....