RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ POP LIFE ΚΑΤΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Καταγγελία ενώπιον της Επιτροπής Προστασίας Ανταγωνισμού κατά τεσσάρων μεγάλων εταιρειών υπέβαλε η εταιρεία POP LIFE,
των ομώνυμων υπεραγορών, για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά.

Σύμφωνα με την παραπονούμενη εταιρεία, οι καταγγελλόμενες αιφνίδια και αδικαιολόγητα διέκοψαν τη μακρόχρονη σχέση οικονομικής εξάρτησης, και σταμάτησαν να την προμηθεύουν με τα προϊόντα τους, ενώ ήταν αδύνατο για την καταγγέλλουσα να εξεύρει ισοδύναμες εναλλακτικές λύσεις άλλων εμπορικών επιλογών.

Η POP LIFE υποστηρίζει ότι ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς των καταγγελλόμενων εταιρειών, υπέστη ανεπανόρθωτη βλάβη, απώλεια εισπράξεων από δυνητικές πωλήσεις, δυσαρέσκεια και απώλεια πελατολογίου, υποβάθμιση της POP LIFE σε δυσχερή θέση με εταιρείες ανταγωνιστές της, οι οποίες διαθέτουν προς πώληση τα προϊόντα των τεσσάρων εταιρειών. Η σχέση με τις καταγγελλόμενες εταιρείες είναι πελατειακή, καθώς της προμηθεύουν με προϊόντα χονδρικώς προκειμένου να τα διαθέσει λιανικώς στις υπεραγορές της.

Η φύση των προϊόντων που αφορούν οι καταγγελίες είναι α) τρόφιμα και συγκεκριμένα μπισκότα, σοκολάτες και είδης ζαχαροπλαστικής, β) αλκοολούχα ποτά και συγκεκριμένα μπύρες, γ) ρόφημα και δ) τρόφιμα και καθαριστικά.

Όσον αφορά την πρώτη καταγγελία αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια της συνεργασίας δεν είχε όλη την γκάμα προϊόντων και η τροφοδοσία δεν ήταν σε τακτή βάση. Σημειώνει ότι ο ανταγωνισμός στη σχετική αγορά είναι σταθεροποιημένος, καθώς δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ενώ η αποκλειστικότητα διάθεσης των εν λόγω προϊόντων καθιστά δύσκολη έως και αδύνατη τη δυνατότητα νέων ανταγωνιστών να εισχωρήσουν στην εν λόγω αγορά. Τα προϊόντα αυτά, σημειώνει, καθιερώθηκαν κατά την πάροδο δεκαετιών στην κυπριακή αγορά, θεσμοθετήθηκαν κατά κάποιο τρόπο στη συνείδηση του Κύπριου καταναλωτή και δεν είναι δυνατή η δημιουργία υποκατάστατων.

Σε άλλη περίπτωση καταγγέλλεται εταιρεία η οποία δεν έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της POP LIFE να τα έχουν στη διάθεσή τους με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια πελατολογίου καθώς δεν είναι σε θέση να τους εξυπηρετήσει.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία POP LIFE είναι εμπορική εταιρεία και ασχολείται με την εισαγωγή, διανομή και λιανική διάθεση προϊόντων κυρίως καθημερινής χρήσης και ανάγκης, τα οποία διοχετεύονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία μέσω του ιδιόκτητου δικτύου 15 υπεραγορών σε όλη την κυπριακή επικράτεια. Η αύξηση στις ετήσιες πωλήσεις της εταιρείας, με βάση σύγκριση στοιχείων 2016 σε σχέση με στοιχεία 2015, ήταν 14%, ενώ αυξητική τάση έχουν και οι πωλήσεις για το 2017. Η POP LIFE εκπροσωπεί περίπου το 5% του ετήσιου τζίρου στον κλάδο λιανικών πωλήσεων ειδών καθημερινής ανάγκης/ χρήσης. philenews ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 
 ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ