RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΚΥΠΡΟΣ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ - "ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ...."

Η επιστολή μιλάει από μόνη της και κατατέθηκε στο γραφείο επιθεωρητών της Πάφου, ως παράπονο - καταγγελία και συνέβη σε γνωστό ξενοδοχείο της Πάφου όπου παρ' όλο που μια οικογένεια πλήρωσε τελικά δεν τους επέτρεψαν να πάρουν το δύο μηνών βρέφους τους. Τι έγινε στη συνέχεια ? Διαβάστε..... 

Δείτε αυτούσια την επιστολή. 
Αξιότιμοι Κύριοι,  Για το πιο πάνω θέμα θα ήθελα να καταθέσω το παράπονο μου το οποίο θα σας αναλύσω πιο κάτω: Κάναμε μια κράτηση με το σύζυγο μου για τις 11-12 Αυγούστου 2016 στον πιο πάνω ξενώνα μέσω του ‘’www.booking.com’’.

 Στις 10/08/2016 όταν πήραμε τηλέφωνο για να ρωτήσουμε αν μπορούμε να πάμε λίγο πιο νωρίς την επομένη λόγω βρέφους (2 μηνών) το οποίο θηλάζει, μας είπαν ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να φέρουμε μαζί μας το βρέφος. Όταν τους ρωτήσαμε για ποιο λόγο μας απάντησαν ότι ο πιο πάνω ξενώνας επιτρέπει μόνο άτομα άνω των 14 ετών. Τους είπαμε τότε αν γίνετε να το ακυρώσουμε ή να το μεταφέρουμε σε άλλη ημερομηνία και μας είπαν ΟΧΙ και ότι θα γίνει κράτηση όλου του ποσού (100%) δλδ. €145 πράγμα το οποίο έγινε στις 18/08/2016.  Όταν έψαξα ξανά την σελίδα ‘’www.booking.com’’ παρατήρησα ότι οι όροι για παιδιά ήταν συνδεδεμένη σε ένα άλλο σύνδεσμο το οποίο έπρεπε να πατήσω για να διαβάσω όλους τους όρους. Δηλαδή δεν ήταν καν στην πρώτη σελίδα και όταν έψαξα και απο το ‘’www.tripadvisor.com’’ δεν αναφέρει καν πουθενά τα πιο πάνω. 
Θα ήθελα να ρωτήσω αν οι άδειες που λαμβάνουν οι πιο πάνω ξενώνες έχουν να κάνουν πάντα με το φύλο, το γένος, την ηλικία, το χρώμα ή ακόμη και την οικονομική κατάσταση του καθενός. 
Μας ανάγκασαν να ακυρώσουμε την κράτηση μας επειδή δεν μας άφησαν να φιλοξενηθούμε ως οικογένεια επειδή το βρέφος που μόνο θηλάζει δεν επιτρέπετουν να φιλοξενηθεί. Μιλήσαμε ξανά στις 21/08/2016 με κάποια κυρία ‘’Ν....υ’’ η οποία δεν μας έλεγε ούτε το μικρό της όνομα για να μπορέσουμε να την αναφέρουμε στο παράπονο μας, η οποία ήταν η ίδια που είχαμε μιλήσει στις 10/08/2016 για ακύρωση και μας είπε ότι δεν υπάρχει καν ακύρωση. Παρακαλώ όπως εξεταστεί το πιο πάνω παράπονο και σε περίπτωση μη διευθέτησης του θα προχωρήσουμε και σε άλλες διαδικασίες και παράπονα σε όλους τους οργανισμούς, Μ.Μ.Ε. και υπηρεσίες που σχετίζονται με το πιο πάνω θέμα αφού μόνο ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ μπορεί να είναι η πιο πάνω αντιμετώπιση.  Με εκτίμηση, Γ.Σ. ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ