RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ - ΕΣΦΑΞΕ ΜΕ ΤΟ... ΓΑΝΤΙ ΤΟΝ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ

Η Μαρία Έλενα Κυριάκου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Ζήσε το της Βασιλικής Χατζηαδάμου το απόγευμα της  Δευτέρας και όταν η συζητηση έφθασε στον πρώην σύντροφο της Ευθύβουλο Θοεχάρους...

... σχέση την οποία δεν παραδέχθηκε ποτέ, τον έσφαξε με γάντι δειχνοντας πως οι δρόμοι τους χώρισαν χωρίς τις καλύτερες αναμνήσεις «Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία με Ευθύβουλο η οποία έπρεπε κάποια στιγμή να κλείσει. Σε κάθε συνεργασία πρέπει να υπάρχει το δουναι και λαβειν. Κάποια στιγμή δεν υπήρχε. Όσα μου πρόσφερε του τα πρόσφερε….Η εταιρεία μου τον είχε βάλει παραγωγό μου να μου βρεί κομμάτια, να μου γράψει κομμάτια κτλ αλλά αφοσιώθηκε περισσότερο στα να κάνουμε live παρά να μπούμε στο στούντιο»showbiz