RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΟΥ STAR WARS

Stunt-rider-Olivia-Jackson (4).jpgΣοκ προκαλεί η είδηση πως η 32χρονη ηθοποιός Ολίβια Τζάκσον θα ακρωτηριαστεί, έπειτα από ένα τρομακτικό ατύχημα που είχε στα γυρίσματα της ταινίας «Resident Evil: The Final Chapter» στη Νότιο Αφρική.

Το μοιραίο ατύχημα συνέβη τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν η Ολίβια (που εκτελεί τα stunts σε ταινίες) έπεσε με μεγάλη δύναμη πάνω στον μεταλλικό βραχίονα μιας κάμερας, ενώ γύριζε μια σκηνή με κυνηγητό μοτοσυκλετών που είχαν αναπτύξει τεράστια ταχύτητα.

Μετά το ατύχημα, οι γιατροί την έβαλαν σε τεχνητό κώμα, καθώς το κορμί της είχε στραπατσαριστεί, το ίδιο και ο ένας της πνεύμονας, ενώ είχε σοβαρά τραύματα και στο κεφάλι.
Stunt-rider-Olivia-Jackson (3).jpg
Από την σφοδρή σύγκρουση, παράλυτο έμεινε και το αριστερό της χέρι, με αποτέλεσμα να πρέπει να ακρωτηριαστεί.

Όπως περιέγραψε η ίδια στην εφημερίδα «Sun», «το αριστερό μου χέρι έχει παραλύσει και πρέπει να μου το ακρωτηριάσουν. Οι ουλές στο πρόσωπο μου είναι απαίσιες. Εύχομαι να είχα το παλιό μου πρόσωπο.Είμαι πραγματικά ευγνώμων όμως που ζω».Να σημειώσουμε ότι εκτός από το «Resident Evi: The Final Chapter», η Ολίβια Τζάκσον έχει κάνει τα stunts για blockbusters όπως το «Star Wars», «Mad Max: Fury Road» και πολλές άλλες.

Από την πρώτη στιγμή στο πλευρό της βρέθηκε ο 36χρονος σύζυγός της (επίσης stuntman), Ντέιβιντ Γκράντ, ο οποίος μέσω Facebook έγραψε για την περιπέτεια της:

Stunt-rider-Olivia-Jackson (2).jpg
«Θέλω να ξέρετε πως η πρόοδος της είναι σταθερή. Οι σκέψεις και η θετική σας ενέργεια δουλεύουν, επομένως συνεχίστε να τις στέλνετε. Είναι η έμπνευση μου και όλος μου ο κόσμος. Το παλεύει σκληρά. Της ψιθυρίζω καθημερινά λέγοντας της πως όλοι είμαστε δίπλα της».

1503428_10154939162660704_5021640120130729949_n.jpg
Να σημειώσουμε πως η 32χρονη εργάζεται ως stuntwoman από το 2011, έχουντας λάβει ειδική εκπαίδευση μαχήτριας με συμμετοχές για πέντε ολόκληρα χρόνια σε διαγωνισμούς στην Ταϊλάνδη.

Stunt-rider-Olivia-Jackson.jpg
Η βάση της είναι η Νότιος Αφρική, όπου πριν το ατύχημα της εργαζόταν ως μοντέλο, ηθοποιός και stunt double.σταρ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ