RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Κυριακή 15 Μαΐου 2022

ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ - "ΠΑΛΕΨΕ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΚ ΑΟΥΤ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ISKA NATIONAL BELT"


Ελαβε μέρος στο Ranked1 και κατάφερε να "εξολοθρεύσει" τον αντίπαλο του με νοκ αουτ. 

Μιλάμε για τον Ανδρέα Αδαμίδη από την 8limbs ο οποίος μόλις 21 ετών καταφέρνει να μπαίνει στο ρίνκγ και να μεταμορφώνεται σε έναν σκληρό αντίπαλο έχοντας στο μυαλό του μόνο τη νίκη. Ο αγώνας του με τον Joshua kihanga στην κατηγορια K1-55kg ήταν για εκείνον άλλο ένα δυνατό στοίχημα αφού με την νίκη του απέκτησε την ζώνη ISKA national belt.


Ανδρεα μου, με νοκ αουτ στον τρίτο γύρο κατάφερες να κερδίσεις το τρόπαιο. Πόσης σημασίας ήταν για σένα αυτή η νίκη; 

Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Σολωνα  Χαραλαμπους και τον κ. Μιχαλη Πολυδωρου για την ευκαιρία που μου έχουν δώσει να αγωνιστώ στο Ranked1 οπως και για αυτήν τη ζώνη. Ελπίζω να συνεχίσουν να γίνονται αυτού του είδους τουρνουα όπου δίνουν την ευκαιρία στους αθλητές να αγωνίζονται σε ενα επαγγελματικό κλίμα και να αποκτουν τετοιου ειδους εμπειριες. 


Μίλησε μας λίγο για την προετοιμασία που είχες κανει ; 

Είχα μια πρωτόγνωρα σκληρή προετοιμασία γι αυτόν το αγώνα καθώς έπρεπε να χάσω μερικα κιλά και ταυτόχρονα να ανεβάζω τους ρυθμούς στις προπονήσεις μου. Έχω δίπλα μου όμως μια πάρα πολύ καλή ομάδα που με βοηθά να αντεπεξέλθω σε αυτές τις προκλήσεις. Ο προπονητής μου Carmello Patitucci που απο την πρώτη στιγμή πίστεψε σε εμένα και στις δυνατότητες μου. Ο γυμναστής μου Γιώργος Πετρη ο οποίος δημιουργεί και επιβλέπει τα αθλητικα προγράμματα μου ανάλογως με τις ανάγκες μου. Επίσης και ο φυσιοθεραπευτης μου Χάρης Σταυρου ο οποιος επιβλεπει το recovery οπως και οποιο τραυματισμο μπορει τυχον να εχω. 


Μαθαίνω ότι έχεις βαρυφορτωμένο πρόγραμμα. Ποια είναι τα επόμενα βήματα σου ; 

Το επομενο βημα δεν το εχουμε αποφασισει ακομη με την ομαδα μου αλλα σιγουρα εχουμε πολλους στοχους που θελουμε να εκπληρωσουμε και ειμαστε αισιοδοξοι για το μελλον. Ακομη βρισκομαστε στην αρχη, με σκληρη δουλεια, πειθαρχεια και σωστη προετοιμασια θα ειμαστε ακομα καλυτεροι στους επομενους αγωνες. Να ειστε σιγουροι!


Σε ποιους θα ήθελες να πεις ένα ευχαριστώ ;

Θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ευχαριστώ στο χορηγό εξοπλισμού και ρουχισμου μου την ASKARI FIGHTER CY/GR  η οποια εκτος απο τον εξοπλισμο, μου παρεχει στηριξη και δυναμικη σε καθε μου βημα. Επισης θελω να ευχαριστησω ολο τον κοσμο που με παρακολουθει και με στηριζει σε κάθε μου βήμα.