RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

ΜΑΡΙΟΣ ΕΥΑΓΟΡΟΥ - ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΝΙΚΗΤΗΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΟΛΑ


Οπως μπήκε στο ρινγκ έτσι ακριβώς βγήκε. Δηλαδή με τη φόρα του νικητή. Ο Μάριος Ευαγόρου(ΜΚ Academy, αθλητής Muay Thai κατάφερε με νοκ αουτ να "εξολοθρεύσει" τον αντίπαλο του Γιάννη Πολυδώρου (Warriors) και να στεφθεί νικητής σε αγώνα τίτλου ISKA 5x2 Class B muay thai στα 64kg. 



Ο 20χρονος Μάριος Ευαγόρου, μαθητής του Μάικ Κολιανδρή της σχολής MK Academy ανοίγει την καρδιά του στο ShowTime Cy και μας μιλάει για την νίκη του στους ισχυρούς αγώνες Ranked1 Combat Series με χορηγό την Unicars. 


 Μάριε μου, μπήκες στο ρινγκ έτοιμος για τη νίκη και τελικά κέρδισες και μάλιστα με nock out. Ποσό προετοιμασμένος ήσουν για τον αγώνα αυτό και ποσό σημαντικό ρόλο παίζει ο δάσκαλος σ αυτή την προετοιμασία; 



Νιώθω οτι ήμουν πιο έτοιμος από ποτέ για αυτόν τον αγώνα λόγω της σκληρής προετοιμασίας που είχα κάνει τους τελευταίους τρεις μήνες. Ο προπονητής μου Μάικ είχεν τον σημαντικότερο ρόλο στην προετοιμασία μου διότι ήταν αυτός που αφιέρωσε τον περισσότερο χρόνο σε εμένα για να μου διδάξει τις τεχνικές του. Επίσης είναι αυτός που με εμψυχώνει, πιστεύει σε εμένα και μου δίνει δύναμη κάθε φορά για να συνεχίζω αυτές τις δύσκολες προετοιμασίες.



Είχες ένα ολόκληρο «στρατό» από θαυμαστές στο κλειστό στάδιο του Πανεπιστημίου Κύπρου. Πόση δύναμη σου έδωσαν οι φωνές των φίλων σου; 

Για πρώτη φορά στη ζωή μου στο αγωνιστικό κομμάτι ένιωσα τόσην αγάπη που είχα τόσους θαυμαστές τους οποίους εγώ τους αποκαλώ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Μου πρόσφεραν τεράστια δύναμη έτσι ώστε να μπορέσω να ανταπεξέλθω για όσο χρόνο ήμουν μέσα στο ring. 



Σε τέτοιους αγώνες τελικά χρειάζεσαι τις φωνές του κόσμου η είναι καλύτερα να επικρατεί ησυχία και αυτοσυγκέντρωση ; 

Φυσικά και χρειάζομαι τις φωνές και την υποστήριξη του κόσμου. Αυτές οι φωνές είναι που μου δίνουν δύναμη κάθε φορά που τελειώνει το round. Επίσης την συγκεκριμένη στιγμή που αγωνίζομαι στο ring είμαι εντελώς αφοσιωμένος και συγκεντρωμένος που δεν ακούω τίποτα άλλο πέρα από την φωνή του προπονητή μου.


Ποια είναι τα επόμενα πλάνα σου ; 

Τα επόμενα μου πλάνα είναι να συνεχίσω την σκληρή δουλειά σε αυτό το άθλημα που κάνω και να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται.

Πως είναι η προετοιμασία ενός αθλητή μέχρι να μπει στο ρινγκ ; 


Όσον αφορά την προετοιμασία ενός σωστού αθλητή είναι αρκετά δύσκολη. Η προετοιμασία περιέχει αρκετά δύσκολη διατροφή, επίσης το πρόγραμμα του ύπνου σου πρέπει να είναι σταθερό . Επιπρόσθετα είναι δύσκολο να κάνει κάποιος πρωταθλητισμό αν δεν έχει την οικονομική άνεση. Πιστεύω το πιο σημαντικό είναι ότι ο αθλητής μέχρι να μπει στο ring να εχει ανεβασμένη ψυχολογία. Υπήρξαν και τραυματισμοί καθώς έκανα προπόνηση. Επίσης υπήρξαν και αρκετά έξοδα, ευτυχώς όμως οι χορηγοί του σωματείου μας ήταν δίπλα μου. Η ψυχολογία παίζει αρκετό ρόλο στην προετοιμασία, χρειάζεσαι τους δικούς σου ανθρώπους να σε στηρίξουν ψυχολογικά.


Ενας δυνατός αθλητής σαν εσένα πως είναι στην πραγματική σου ζωή εκτός ρινγκ ;

 Μπορώ να πω πως κανείς δεν με περνάει για fighter. Οι περισσότεροι μου φίλοι μου λένε πως γίνομαι άλλος άνθρωπος όταν μπαίνω στο ring.