RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

ΣΕΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ "ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ"


 Εκανε σκληρή προετοιμασία για το RANKED1 και μπήκε στο ρινγκ θέλοντας μόνο τη νίκη. Oμως λόγω τραυματισμού του αντιπάλου του πριν από τον αγώνα και των κανονισμών ο Σέργιος Παναγιώτου ανακηρύχθηκε νικητής απέναντι στον αντίπαλο του Κυριάκο Χατζιαντωνίου. 

Ο ίδιος μιλώντας αποκλειστικά στο ShowTime Cy λέει πόσο σημαντικός ήταν γι αυτόν ο συγκεκριμένος αγώνας αλλά και τα επόμενα όνειρά του. 



Ποσό μεγάλης σημασίας ήταν για σένα ο αγώνας της Κυριακής και τι «όπλα» σου προσφερει η νίκη σου ; 

Για εμενα  ο αγωνας της Κυριακης ηταν πάρα πολύ σημαντικος γιατι ηταν rematch με τον συγκεκριμενο αντιπαλο. Η νικη αυτή μου προσφερει εφόδια να συνεχισω την σκληρη δουλεια  με το κεφαλι ψηλα και είμαι έτοιμος να παμε για τους επομενους αγωνες.


Ποια ήταν η συμβουλή που σου έδωσε ο δάσκαλος σου Μαικ Κολιανδρης και ακολούθησες πίστα εν ώρα «μάχης» ; 

Η συμβουλη που μου εδωσε ο δασκαλος μου είναι να ειμαι ψύχραιμος την ωρα του αγωνα και να παιξω σωστά τον αγώνα μου.



Πες μου δυο λόγια για τον αγώνα σου ; 

Λυπυθηκα που δεν επαιξα γιατι ηρθε πάρα πολύς κοσμος να μας δει και δεν μου δοθηκε η ευκαιρια να τους δειξω την σκληρη δουλεια που έκανα. 

Ποια προετοιμασία εκανα ο Σέργιος για τους αγώνας αυτούς και τι είχες στερηθεί ;

Εκανα τρεις μηνες σκληρη  προετοιμασία. Πρωινά τροχάδια ενώ καθημερινά από τις 14:30 το μεσημέρι ασταματάτητη προπόνηση. Επίσης σημαντική ήταν και για ένα ολόκληρο μήνα η διατροφή προκειμένου να χασω 9.5 κιλα αφού απο  73 kg έπεσα στα 63.5 kg.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου ;

Τα επομενα μ σχεδια ειναι να συνεχισω την σκληρη δουλεια μεχρι να ερθει ο επομενος αγωνας. Πρέπει να ειμαστε πανετοιμοι και να τα δωσουμε ολα για την νικη.  Τέλος ευχαριστώ τον δάσκαλο μου Μάικ Κολιανδρή και τους βοηθούς του που είμαστε πλέον σαν μια οικογένεια αλλά και τον κόσμο που μας ακολουθεί σε κάθε μας αγώνα.