RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Κυριακή 17 Μαΐου 2020

ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΟΔΗΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ POWER OF LOVE ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ - ΒΙΝΤΕΟ

"Θα μπορούσαν να έχουν υπάρξει επιλογές που δεν βγήκαν έτσι
όπως θα τις περιμέναμε..."

Την Μαρία Μπακοδήμου φιλοξένησε, το μεσημέρι της Κυριακής, η Ναταλία Γερμανού στο “Καλύτερα δε γίνεται”. Η παρουσιάστρια μίλησε για τον νέο της ρόλο στην κριτική επιτροπή του J2US ενώ παραδέχθηκε, μεταξύ άλλων, πως απήλαυσε την παρουσίαση του “Power of love” παρά τα όποια σχόλια δέχθηκε.

Πιο συγκεκριμένα, η Μαρία Μπακοδήμου σημείωσε χαρακτηριστικά πως “θυμάμαι και αγαπώ πολλές εκπομπές από αυτές που έχω κάνει γιατί κάθε εποχή μου ταίριαζε εκείνη. Θυμάμαι το “Σαν στο σπίτι σας” που το αγαπώ και έχει μεγάλη θέση στην καρδιά μου. Ήταν κάποια χρόνια πολύ χαρούμενα και δημιουργικά”.

“Θυμάμαι το ΦΜ Live που έχω γελάσει πολύ και έχω πάρα πολύ ωραία. Πέρασα πάρα πολύ ωραία στο Ταλέντο, το οποίο με συγκινούσε και πάρα πολύ σε σημείο. Όταν έβλεπες δηλαδή νέους ανθρώπους με πολύ ταλέντο να προσπαθούν να διεκδικήσουν χώρο για μένα ήταν πολύ συγκινητικό” ομολόγησε η γνωστή παρουσιάστρια, προσθέτοντας με χαμόγελο πως “εμένα μου άρεσε και το Power of Love και ας με έχουν σταυρώσει”.

“Θα μπορούσαν να έχουν υπάρξει επιλογές που δεν βγήκαν έτσι όπως θα τις περιμέναμε. Πάλι θα τις υποστηρίζαμε αλλά μέσα μας, μετά από χρόνια, θα λέγαμε πως αυτό ήταν λίγο παγίδα ή λακούβα που δεν πέρασα καλά εκεί. Εγώ πέρασα καλά στο Power of Love. Την πρώτη χρονιά! Όχι την δεύτερη” πρόσθεσε, με σαφήνεια, η Μαρία Μπακοδήμου.

“Στην αρχή ήξερα απλά πως είναι ένα παιχνίδι με σχέσεις, θα υπάρχουν ζευγάρια και θα υπάρχει αυτό το παιχνίδι του φλερτ. Αισθάνομαι πως πάντα μπορούμε να ελέγξουμε όμως το αποτέλεσμα από τη στιγμή που εμπλεκόμαστε. Φαντάστηκα πως μπορώ να το ελέγξω και νομίζω πως σε ένα βαθμό μπορούσα” κατέληξε η παρουσιάστρια στη σύνδεση του “Καλύτερα δε γίνεται”.              zappit 









ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ - HERACLIS ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)