RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

ΓΝΩΣΤΗ YOUTUBER ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ TRANSGENDER

H Nikkie de Jager, γνωστή παγκοσμίως ως ‘’Nikkie Tutorials’’,
έκανε μία αποκάλυψη – βόμβα στο κανάλι της στο Youtube, λέγοντας στους διαδικτυακούς ακολούθους της ότι γεννήθηκε άνδρας και ότι στα 19 της είχε κάνει επέμβαση αλλαγής φύλου!

H αποκάλυψη συγκλόνισε τους 12,5 εκατομμύρια συνδρομητές του καναλιού της και όχι μόνο αυτούς, καθώς μέσα σε λίγες ώρες, το συγκεκριμένο βίντεο μετρά περισσότερα από 19 εκατομμύρια views! Το απίστευτο είναι ότι κανείς δεν είχε υποψιαστεί την αλήθεια.

«Σήμερα είμαι εδώ για να μοιραστώ κάτι μαζί σας που θέλω να το κάνω εδώ και καιρό αλλά με τους δικούς μου όρους. Θέλω να ξεκινήσω τη χρονιά με μια αλήθεια της ζωής μου που με έκανε αυτή που είμαι. Γεννήθηκα στο λάθος σώμα. Κάτι που σημαίνει ότι είμαι transgender. Στο δημοτικό φορούσα γυναικεία ρούχα… Άλλοι με δέχονταν και άλλοι με κορόιδευαν. Το να κάνω αυτό το βίντεο, είναι τρομακτικό αλλά και ανακουφιστικό», εξομολογήθηκε η Nikkie, ενώ αποκάλυψε ότι η μητέρα της συμφώνησε με την αλλαγή φύλου και ξεκίνησε σε ηλικία 14 χρόνων να παίρνει ορμόνες. Στα 19 ολοκληρώθηκε η αλλαγή φύλου της.

Ακόμη αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να μιλήσει για αυτό πιο γρήγορα από όσο περίμενε αφού κάποιοι την εκβίαζαν με υλικό που θα κοινοποιούσαν στα μέσα. Αναφερόμενη στον αρραβωνιαστικό της η ίδια μίλησε με τα καλύτερα λόγια για αυτόν ενώ σημείωσε ότι είναι κάτι στο οποίο δουλεύουν ακόμα στην σχέση τους.

Όπως αναφέρει μέσα από την αποκάλυψή της θα ήθελε να βοηθήσει και άλλα μικρά παιδιά όπως αυτήν να ζήσουν την ζωή τους όπως αυτοί επιλέξουν.

«Δεν έχω αλλάξει είμαι η ίδια Nikkie που ήμουν πάντα... Είμαι εγώ»                  24news 
















ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)