RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕΡΡΑΚΗ - ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ GNTM!

Καλεσμένη στην εκπομπή Happy Day βρέθηκε, το πρωί της
Τετάρτης, η Αναστασία Περράκη. Το μοντέλο, που χθες το βράδυ εισέβαλε στο GNTM προκειμένου μαζί με την Ειρήνη Καζαριάν και την Ελένη Ασημάκη να βοηθήσουν τα κορίτσια στην φωτογράφιση αποχώρησης, απάντησε στα σχόλια που έκανε η Άννα Μαρία Ηλιάδου για εκείνη και την συνεργασία τους μπροστά στους κριτές του GNTM.

«Η αλήθεια είναι ότι δεν προσπάθησα να καθοδηγήσω καμία. Επειδή ακριβώς διαγωνίζονται αυτά τα κορίτσια και είναι δική τους στιγμή ήθελα να με καθοδηγήσουν αυτές όπως ήθελαν. Για να μην υπάρχουν και παρεξηγήσεις. Με την Ίλντα είχαμε καλύτερη χημεία, με συνεπήρε. Η μόνη μου ένσταση σ’ ότι αφορά την Άννα Μαρία ήταν πως επειδή φορούσαμε ένα bomber που έκλεινε στη μέση, μου ζήτησε να γυρίσουμε στο πλάι, οπότε θεώρησα πως αυτό δεν θα λειτουργήσει και της το είπα. Από θέμα εμπειρίας το είπα. Ίσως ήταν λάθος μου εκείνη τη στιγμή. Ίσως θα έπρεπε να το κάνω και να δει μόνη της ότι δεν λειτουργεί, όχι να το πω», είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το αν την στενοχώρησαν τα λόγια της Άννας Μαρίας, επεσήμανε: «Είναι ένα κορίτσι 18 χρονών, υπάρχει άγχος, υπάρχει εγκλεισμός, υπάρχει απειρία. Έχει μια παρόρμηση που είναι φυσιολογική για την ηλικία της. Ο Δημήτρης Σκουλός είπε ότι δεν παίζει ρόλο η συμπεριφορά, αλλά εγώ διαφωνώ. Θεωρώ ότι παίζει.Δεν ενοχλήθηκα με την αρνητική στάση της Άννας Μαρίας, κάποτε ήμουν κι εγώ 19 χρονών. Μπαίνω στην διαδικασία να καταλάβω τις αντιδράσεις των κοριτσιών…», είπε χαρακτηριστικά.                            tlife 















ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)