RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ - ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ POST ΤΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA


"Xαλάλι οι 5.5 μήνες που κατάστρεψα την ζωή μου" γράφει ο
personal trainer.

Την χαρά του για το γεγονός πως θα δημιουργηθεί δωμάτιο στον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου- "Αροδαφνούσα", εις μνήμη της μητέρας του, η οποία "έφυγε" από τη ζωή, μοιράστηκε στα social media, ο Κυριάκος Πελεκάνος.

Το βράδυ της Τετάρτης, 27 Νοεμβρίου ο γνωστός personal trainer, δημοσίευσε μία φωτογραφία με ένα quote στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook και στο instagram και στη λεζάντα έγραψε χαρακτηριστικά: 

"Σήμερα πήρα το πιο ωραίο τηλεφώνημα που είχα εδώ και 3 χρόνια. Ήταν η Νικολέττα από τον Αντικαρκινικό να μου ανακοινώνει ότι πιάσαμε το στόχο μας και θα γίνει το δωμάτιο στην Αροδαφνούσα στην μνήμη της μάμας. Η αλήθεια έκανα λίγη ώρα να μιλήσω, το κατάλαβε και απλά κλείσαμε. Στόχος επετεύχθη... Τεράστιο ευχαριστώ στην Τατιάνα και στον γαμπρό (αδερφό μου) Στέλιο, και σε όλους εσάς εταιρείες, φίλους που απλόχερα στηρίξατε εμένα και την Μαρία. Γι’ αυτούς που δεν βοήθησαν όταν ζητήσαμε βοήθεια να ναι και αυτοί καλά και ας μην μπουν ποτέ στην θέση μας. Απλά από κάποιους η αδιαφορία μας πόνεσε. Ας είναι...Το πιο σημαντικό είναι αυτό που μου είπε και η Μαρία όταν τελείωσε η πορεία μας, "ξέρεις, η μαμά τώρα χαμογελά , θα’ ναι πάλι περήφανη". Όσο για μένα, χαλάλι οι 5.5 μήνες που κατάστρεψα την ζωή μου... Τώρα είμαι εγώ ο νικητής του κανονικού Survivor...". Δείτε πιο κάτω τη σχετική δημοσίευση του Κυριάκου Πελεκάνου:






Ο personal trainer το μεσημέρι της Πέμπτης, 28 Νοεμβρίου, συγκινημένος μίλησε για αυτό του το επίτευγμα στην εκπομπή του ΣΙΓΜΑ “Όλα Καλά”, αποκαλύπτοντας τι θα ήθελε να υπάρχει στην επιγραφή του συγκεκριμένου δωματίου.              sigmalive






 













ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)