RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

ΤΟ BULLYING ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ - Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΤΣΩΝΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ

«Πριν δύο χρόνια έμαθα ότι ένας συμφοιτητής μου που μου
έκανε bullying αυτοκτόνησε»

Στην εκπομπή “Μεσάνυχτα” ήταν καλεσμένος ο Χαράλαμπος Κοτσώνης, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη. Ο παίκτης του MasterChef που κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού με την ατάκα «εν κουλί» μίλησε με ειλικρίνεια και αξιοπρέπεια για την περίοδο εκφοβισμού που έζησε, ενώ σπούδαζε μαγειρική.

Γιατί οι συμφοιτητές του τον έστειλαν δύο φορές στο νοσοκομείο για νοσηλεία και μία φορά για χειρουργείο; Ο Χάμπος περιέγραψε πως έβαλε τέλος στο bullying και έστειλε το δικό του μήνυμα σε όλους εκείνους που υφίστανται εκφοβισμό και δεν μιλάνε.

«Δεν περίμενα ότι το “Εν κουλί” θα κάνει αίσθηση. Το κατοχύρωσα μόλις βγήκα από το παιχνίδι. Στη σχολή ήμουν μικροκαμωμένος και δεχόμουν εκφοβισμό και σωματική βία από συμφοιτητές μου. Εξαιτίας της βίας και του εκφοβισμού νοσηλεύτηκα δύο φορές κι έκανα ένα σοβαρό χειρουργείο. Πριν δύο χρόνια έμαθα ότι ένας συμφοιτητής μου που μου έκανε bullying αυτοκτόνησε.

Αυτός που σου κάνει bullying στο παρελθόν έχει υπάρξει και ο ίδιος θύμα. Θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που μου έκαναν bullying γιατί με βοήθησαν να γίνω πιο δυνατός. Νομίζω ότι το MasterChef δεν ήταν για τον χαρακτήρα μου», είπε μεταξύ άλλων ο Χαράλαμπος Κοτσώνης.                  zappit 























ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 6     
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)