RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

DJ THEO - ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ HERACLIS ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ & ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ

Έχει αυτό το κάτι που με την πρώτη νότα θα σηκωθείς και θα χορέψεις.
Θα απολαύσεις μουσική και θα σου φτιάξει την διάθεση. Είναι ο Dj THEO ο οποίος καταφέρνει σε  κάθε πάρτι και σε κάθε event να αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις και να κλείνει την μία δουλειά μετά την άλλη. 

Στις 20 Σεπτεμβρίου, ο DJ THEO ετοιμάζει ένα άκρως ισχυρό πρόγραμμα το οποίο και θα παρουσιάσει στα ΠΑΓΩΤΑ HERACLIS στο ΠΛΑΤΥ (ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66 δίπλα στον Σταυραετό). 

Λίγο πριν τον απολαύσουμε στα Παγωτά HERACLIS στο ΠΛΑΤΥ όπου και θα υπάρξει και μεγάλη κλήρωση με δώρο ένα ταξίδι για ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΒΑΡΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ από τις TAXIDOEFKERIES, ο DJ THEO μιλάει αποκλειστικά στο ShowTime Cy για την συνεργασία του με τον ΒΟ και την ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΡΑΝΑ αλλά και τα πρώτα του βήματα πριν γίνει ΑΣΤΕΡΙ των DECKS.

Dj Theo. Πόσα χρόνια είσαι στο χώρο αυτό και πως ξεκίνησες ? 

Ονομάζομαι Θεόδωρος Μάρκου ξεκίνησα να ασχολούμαι  με την μουσική παίζοντας κιθάρα και μπουζούκι από πολύ μικρός και συγκεκριμένα απο τα 16 μου. Άρχισα να παίζω μουσική μόνος στο σπίτι με ενα PC και δυο μικρά ηχεία. Μια μέρα μου ειπε μια φίλη οτι προγραμμάτιζε πάρτι και δεν ήξερε τι να κάνει με το θέμα της μουσικής και της είπα οτι μπορώ να το κανονίσω εγώ. Ετσι πήρα τηλέφωνο τους δύο κολλητούς μου και πήγαμε να καλύψουμε το πάρτι. Αφού τελείωσε το πάρτι, τις επόμενες μέρες με πήραν τηλέφωνο κάποια άτομα που βρίσκονταν στο πάρτυ και μου ζήτησαν να συνεργαστώ μαζί τους. Και κάπως έτσι έγινε η αρχή. Δανείστηκα χρήματα απο την οικογένεια μου για να αγοράσω τον απαραίτητο εξοπλισμό και ξεκίνησα .Απο μικρός είχα μανία με την μουσική. Βαθιά μέσα μου ένιωθα ότι κάποια μέρα η μουσική θα γίνει ένα κομμάτι της ζωής μου! 


Με ποιους καλλιτέχνες συνεργάστηκες....

Συνεργάστηκα και συνεργάζομαι με μεγάλα συγκροτήματα όπως οι "On tour" ανήκω στην πασίγνωστη ομάδα "DJs 4U CY", μαζί με τους καλιτέχνες και ιδρυτές Ανδρέα Φιλίππου και Νίκο Ζαβιτσιάνο, ενώ συνεργάζομαι με πολλούς DJs απο Κύπρο και Ελλάδα, ένας από αυτούς ο Αλέξανδρος Νεοφύτου (DJ Alessio) ο οποίος είναι εκτός απο συνεργάτης και ένας πάρα πολύ καλός φίλος ο οποίος μάλιστα έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην μέχρι τώρα πορεία μου!! 

Συνεργάζεσαι με δυνατά ονόματα και πρόσφατα σε είδαμε στην συναυλία - εκδήλωση του Πανεπιστημίου Κύπρου με ΒΟ και Γεωργία Βρανά.... Πως προέκυψε αυτό και έχετε τόσο ισχυρή χημεία μεταξύ σας

Ο Dj Alessio με πήρε τηλέφωνο τα ξημερώματα και με ρώτησε αν είμαι διαθέσιμος να συνεργαστώ με τον ΒΟ και  Γεωργία Βρανά στο συγκεκριμένο event για τους ομίλους του πανεπιστημίου Κύπρου. Δέχτηκα απευθείας, εννοείται, και μας έφερε σε επαφή κάπως έτσι συνεργαστήκαμε στην εκδήλωση του Πανεπιστήμιο Κύπρου που ήταν μια απίστευτη βραδιά. Δεν περίμενα να έχουμε τόσο ισχυρή χημεία μεταξύ μας. Ενιωσα σαν να συνεργάζομαι μαζί τους χρόνια. Είναι εξαιρετικοί καλλιτέχνες και φοβεροί χαρακτήρες με το που ανεβήκαμε στην σκηνή κάθε λεπτό που περνούσε ήμασταν πιο ανεβασμένοι και αυτή η χημεία θα  οδηγήσει σε μια μεγάλη συνεργασία με τα παιδιά. Ηδη έρχονται και πάρα πολλά events αφού πλέον είμαστε μια πάρα πολύ δυνατή ομάδα! 

Είναι δύσκολη η συνεργασία ενός DJ με έναν καλλιτέχνη και ποιες δυσκολίες συναντάτε συνήθως...

Για εμένα προσωπικά δεν είναι δύσκολη η συνεργασία ενός Dj με έναν καλλιτέχνη. Λόγω του χαρακτήρα μου έχω τον τρόπο να κάνω τα δύσκολα εύκολα και να συνεργάζομαι με όλους στον μέγιστο βαθμό.  Απλά χρειάζεται θέληση και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή μαζί τους! 

 Το πιο δυνατό πράγμα που έκανες ως DJ ποιο ήταν ? ?

Το πιο δυνατό πράγμα που έκανα ως Dj  ήταν όταν έμεινα ξύπνιος και κάλυψα 6 event σε 48 ώρες..Μετά από αυτό χρειάστηκε ένα κουτί ηρεμιστικά και πολλές ώρες ύπνου... (γελάει)

Ξέρουμε πως έχεις αρκετές κλεισμένες δουλειές... Πότε είναι τα επόμενα σου event και πως μπορεί να σε κλείσει κάποιος... Που μπορεί να σε βρουν...

Ναι,έχω αρκετές κλεισμένες δουλειές,το επόμενό μου event είναι στην Πάφο στο "NOIR" και από τις 13 του μήνα θα βρίσκομαι στο "MOON lounge bar"στην Λευκωσία κάθε Παρασκευή στο event "OtiNaNai" δίπλα στο team του Τάσου Θεολόγου.Στις 20 Σεπτεμβρίου σας περιμένω όλους στα ΠΑΓΩΤΑ HERACLIS στο ΠΛΑΤΥ για ένα ξεφρενο και άκρως δυνατό πάρτι. 
Επίσης έχω αρκετά γαμήλια πάρτυ και ανοικτές εκδηλώσεις!
Όσοι ενδιαφέρονται να κάνουν το δικό τους event μαζί μου μπορούν να με βρουν στην σελίδα μου στο Facebook "Dj Theo" ή στο προσωπικό μου Προφίλ "Θέο Μάρκου" και στο Instagram " _DjTheo " καθώς και στο τηλέφωνο μου  97905925 .Επίσης μπορούν να με βρουν μέσω της σελίδας μας Djs 4U CY όπου αναλαμβάνουμε γαμήλια πάρτυ και μεγάλες  εκδηλώσεις!!





ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)