RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

ΞΕΣΠΑ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΟΥΛΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ "ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ "

Για πρωτη φορα η ΧΡΙΣΤΙΝΑ Γούλα ξεσπά κατα του μεγάλου
νικητη του POWER OF LOVE 2 και του ανθρωπου που μεσα στο παιχνίδι υπήρξαν κατα καποιο τροπο ζευγάρι...  

Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ Γούλα υποστηρίζει πως βιωσε ψυχολογικη βια απο τον Παύλο Παπαδοπουλο ενω το ειχε πει και μεσα στο παιχνίδι και συγκεκριμενα στην Μαρια Μπακοδημου κατι που όμως κοπηκε στο μονταζ... Ολα αυτά όπως δηλώνει η ίδια στο ShowTime Cy έγιναν λίγο πριν τον τελικό. 

Η κουκλαρα παίκτρια μαλιστα δεν μασαει τα λογια της και λεει αποκλειστικά στο ShowTime cy. "καλό θα ήταν να προσγειωθεί γιατί σε ένα χρόνο δεν θα τον θυμάται κανένας"
"Οταν λοιπόν είχαμε δει στον τελικό το βίντεο με τον Παύλο να μου φωνάζει είχα πει στην Μαρία Μπακοδήμου ότι δεν αντέλχω να μου φωνάζει. Στεναχωριέμαι πολύ. Τότε η Μαρία γύρισε και μου είπε πως έχω δίκιο. Κι αυτό για μένα είναι ψυχολογική βία που μου έκανε ο Παύλος. Πρέπει όμως να το έχουν κόψει στο μοντάζ."

Υπήρξε όμως έρωτας με τον Παύλο μέσα στο παιχνίδι ?


"Εγώ δεν το έπαιξα ούτε είχα δηλώσει ποτέ ερωτευμένη με τον Παύλο Παπαδόπουλο. Τα συναισθήματα ήταν αμοιβαία. Το γεγονός με τους Ρουμάνους ήταν η αφορμή του χωρισμού μας και όχι η αιτία."

Πως τον βλέπεις μετά το παιχνίδι... τις κινήσεις του και γενικά οι δηλώσεις που έκανε....

"Τον ρώτησαν αν την έχει ψωνήσει και απάντησε πως σίγουρα θα νιώθει κάπως. Για μένα αυτή η απάντηση είναι σαν να λέει έχω ανέβει στο καλάμι μου... Καλό θα ήταν λοιπόν να προσγειωθεί γιατί σε ένα χρόνο δεν θα τον θυμάται κανείς."

Αξιζε ή όχι τελικά το φλερτ που παίξατε μεταξύ σας στο παιχνίδι....

"Αν άξιζε όχι δεν το έχω στεφτεί. Από τη σχέση αυτή πήρα ένα μάθημα και πιστεύω ότι και με κάποιον άλλο συμπαίκτη μου να είχα φλερτάρει πάλι δεν θα μας έβγαινε. Κακά τα ψέματα, εκεί πέρα δεν μπορούσες να ερωτευτείς συναισθηματικά. Ο καθένας μπήκε για τον σκοπό του..."







ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)