RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

JENNIFER ANISTON: «ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ»

H Jennifer Aniston πέντε σχεδόν μήνες μετά τον χωρισμό της με τον Justin Theroux έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο InStyle.

Η ηθοποιός για πρώτη φορά μιλά για το χωρισμό της και δηλώνει:

«Λένε ότι είμαι στεναχωρημένη και πληγωμένη. Με όλο το σεβασμό, δεν είμαι πληγωμένη. Κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει πίσω από κλειστές πόρτες. Κανείς δεν σκέφτεται πως μπορεί να αισθανθώ εγώ ή ο σύντροφός μου.

Δεν ξέρουν τι μπορεί να έχω περάσει σε συναισθηματικό αλλά και ιατρικό επίπεδο. Υπάρχει μια πίεση προς τις γυναίκες να γίνουν μητέρες και όταν δεν το κάνουν, είναι σαν χαλασμένα προιόντα. Ίσως ο σκοπός μου πάνω σε αυτόν τον πλανήτη δεν είναι να τεκνοποήσω».

ΠΗΓΗ  GOSSIP-TV