Βαθιά συγκίνηση προκαλεί η ανάρτηση της Γιούλας Πιτσιαλή για ένα δυναμικό δίδυμο. Τον Νικόλα Μαρκαντώνη, ένα παιδί που πάλεψε με όλες του τις δυνάμεις να ενταχθεί στη μαθητική κοινότητα και τον φροντιστή του Κωνσταντίνο Μαλεκκίδη. Όχι μόνο φοίτησε στο Γυμνάσιο Παλλουριώτισσας και δεν αποκόπηκε από παιδιά της ηλικίας του, αλλά αρίστευσε! Συγχαρητήρια και στους δύο!
"Συγκινηθήκαμε σήμερα. Όχι, μην με παρεξηγήσετε, ποτέ για μένα δεν είχαν τόση σημασία τα αριστεία! Αυτό εδώ όμως είναι διαφορετικό.
Είναι η απάντηση όλων όσων αποφασίζουν ότι τα παιδιά με αναπηρίες, και ιδίως με σοβαρές αναπηρίες ότι δεν μπορούν να φοιτήσουν στα σχολεία μας, στις τάξεις μαζί με τους συμμαθητές τους, τα αποκλείουν από την εκπαιδευση μόνο και μόνο γιατί είναι διαφορετικά.
Είναι η απάντηση όλων όσων δεν πιστεύουν ότι όταν υπάρχει θέληση τότε υπάρχει και ο τρόπος. Αυτούς που βρίσκουν προφάσεις για να μην δοκιμάσουν έστω να εντάξουν τα παιδιά στην Ενιαία Εκπαίδευση.
Αυτό το παιδί δεν ακούει, δεν γράφει, λέει μόνο ΝΑΙ και ΟΧΙ. Εάν δεν του μιλήσεις με την νοηματική δεν θα σε καταλάβει. Έπρεπε να μάθει πρώτα ο ίδιος να καταλαβαίνει στην νοηματική και ταυτόχρονα να διδαχτεί την ύλη, να καλύψει τα κενά του δημοτικού που δεν είχε την ευκαιρία να φοιτήσει κανονικά, και να εξεταστεί στην ίδια ύλη με τους άλλους μαθητές για να έχει το δικαίωμα να πάρει απολυτήριο. Και μπόρεσε... Μπόρεσε γιατί του το επιτρέψαμε εμείς...
1. Η επαρχιακή επιτροπή έδωσε σαφείς οδηγείες προς την διευθυνση του σχολείου, για την διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής ύλης με τρόπο που να μπορεί να παρακολουθεί και να εξετάζεται.
2. Η Διευθυνση του Σχολείου με σωστή φιλοσοφία και γνώσεις οργάνωσε το πρόγραμμα για να μπορεί να εναρμονιστεί το περιβάλλον του σχολείου βάση των αναγκών του παιδιού.
3. Οι καθηγητές κατανόησαν την αναπηρία, μελέτησαν και απευθύνθηκαν στο παιδί βάση των δικών του δυνατοτήτων με σεβασμό προς την διαφορετικότητα του.
4. Τα παιδιά αγκάλιασαν την διαφορετικότητα.
5. Εμείς πιστέψαμε στις δυνατότητες του παιδιού μας και επιμείναμε σε ίση μεταχείρηση με σεβασμό προς την διαφορετικότητα του.
6. Ο Διευθυντής Μέσης Εκπαιδευσης πήρε τις ορθές αποφάσεις και βρήκε λύσεις εκεί όπου οι υφιστάμενες Δομές και οι Υπηρεσίες αδυνατούσαν να εξηπηρετήσουν τις ανάγκες του παιδιού.
Όλα εναρμονίστηκαν με τρόπο που να επιτρέψουν στο παιδί να έχει ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση.
Και το πιο σημαντικό, ο ΠΡΟΣΟΝΤΟΥΧΟΣ Ατομικός μας Συνοδός και Διερμηνέας, ο οποίος επεξηγούσε λέξη-λέξη το μάθημα, του μάθαινε νοηματική ταυτόχρονα, συνεργαζόταν με τους καθηγητές για την ετοιμασία στοχευμένου υλικού.
Είναι ο φροντιστής του Νικόλα, ο φίλος του η έμπνευση του, η ασφάλεια του, η φωνή του κατα την διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς.
Καθημερινά, πάντα με χαμόγελο και οι δύο τους και πάντα με περίσσια θέληση για μάθηση. Ο αγαπημενος μας Κωνσταντίνος Μαλεκκίδης, οχι μόνο έδωσε εαυτόν κατά την διάρκεια της εργοδότησής του αλλά ήταν παρόν χωρίς αμοιβή σε όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες, σε όλες τις εκδηλώσεις, στο διάβασμα, στην προετοιμασία για τις εξετάσεις.
Κωνσταντίνο ό,τι και να πώ είναι λίγο. Τα καταφέρατε και μπράβο σας. Δεν ήταν ευκολο, το ξέρω... Και σε ευχαριστώ πολύ :)!
Η φετινή χρονιά ήταν παράδειγμα Ενιαίας Εκπαίδευσης!
Καλό είναι οι πρακτικές που ακολουθήθηκαν να αποτελέσουν πηγή πληροφόρησης για το μέλλον, για να μπορέσουν και άλλα παιδιά να φοιτήσουν εξίσου σωστά και σε άλλα Σχολεία.
Το Γυμνάσιο Παλλουριώτισσας στάθηκε άξιο των περιστάσεων. Σας ευχαριστούμε όλους πολύ."
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ