RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Η ΓΚΑΜΠΡΙΕΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΤΟ SHOWTIME CY - "ΜΕ ΤΟΝ ΔΩΡΟ ΗΡΘΑΜΕ ΚΟΝΤΑ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ"

Μία από τις παίκτριες που συζητήθηκαν πολύ μέσα στο Power Of LOVE είναι αναμφισβήτητα η Γκαμπριέλα η οποία την Παρασκευή που μας πέρασε βρέθηκε εκτός παιχνιδιού. 



Το ShowTime Cy επικοινώνησε μαζί της για να μάθει για εκείνην πράγματα που αφορούν την προσωπική της ζωή, αλλά και για να την ρωτήσει ξεκάθαρα αν η είδηση πως την θέλει να έχει λάβει μέρος σε ερωτική ταινία ήταν ή όχι αληθινή. 
Παρ όλο που η ίδια δεν θέλησε να μιλήσει - ακόμα - για το παιχνίδι εντούτοις όλα όσα γράφτηκαν για εκείνη και τον Δώρο Παναγίδη - περί κόντρας - δεν ισχύουν αφού στις δηλώσεις της αποκαλύπτει πως με τον Κύπριο παίκτη έχει έρθει κοντά και τον συμπαθεί ιδιαίτερα.

Γκάμπι: πως αισθάνεσε που είσαι έξω στον κόσμο, χαλαρή και χωρίς κανένα άγχος;

Τέλεια, ειδικά τώρα που είμαι με τους δικούς μου ανθρώπους.

Γενικά όσο σε είδα φαινόσουν στεναχωρημένη, απόμακρη.

Οταν είσαι σε μια ξένη χώρα και δεν είσαι με τους δικούς σου ανθρώπους λογικό είναι να νιώθεις κάπως... Τώρα είμαι έτοιμη επιτέλους να υλοποιήσω κάποια επαγγελματικά σχέδια που είχα αφήσει πίσω μου. Υπάρχουν αρκετές επίσης προτάσεις για δουλειές και τηλεόραση. Από αύριο ξεκινώ κάποιες συναντήσεις για να δω πλέον τις συνεργασίες που θα κάνω, διαφημίσεις και κάποια spot. Είναι διάφορα πράγματα που τα μελετάω.

Δεν το μετάνιωσες. Γνώρισες ελπίζω κάποιους καλούς ανθρώπους

Γνώρισα κάποια άτομα που θα κάνω σίγουρα παρέα και εκτός. Παρ όλο που γράφτηκαν άσχημα πράγματα για μένα και τον Δώρο σας ενημερώνω πως με τον Δώρο ήρθαμε πολύ κοντά και θα συνεχίσουμε να είμαστε έτσι. Είναι από τους πιο αγαπητούς άντρες και έχει μεγάλο κοινό και ειλικρινά το έχω ξαναπει πως ειναι πολύ καλό άτομο. Τον εκτιμώ πιο πολύ τον Δώρο και τον Ανδρέα. 

Στην Κύπρο σκοπεύεις καθόλου να έρθεις.... 

Στην Κύπρο έχω έρθει αρκετές φορές. Εχω πολλούς φίλους εκεί. ΚΑι με τον Γιώργο Τσαλίκη έχω έρθει και τον μάνατζερ τον Μάριο Χαπέρη κάνω πολύ παρέα και τον εκτιμώ αφάνταστα αλλά σίγουρα θα ξαναρθώ τώρα που γνώρισα τον Δώρο.

Δυσαρεστήθηκα πάρα πολύ για όλα αυτά που γράφτηκαν για μένα προκειμένου να με χτυπήσουν....

Μιλάς για την ταινία πορνο που - όπως κάποιοι είχαν γράψει - πρωταγωνίστησες...;

Δεν έχω κάνει ποτέ τέτοια ταινία και μάλιστα όταν γράφτηκε αυτό και βγήκα τόσο εγώ όσο και η ίδια η εταιρεία παραγωγής Sirina και είπαμε πως θα κινηθούμε νομικά τότε όλοι το απέσυραν. Το άλλαξαν αμέσως και ζήτησαν συγγνώμη.

Ήταν σκληρό χτύπημα εναντίον σου...

Πάντα έτσι κάνουν σε πρόσωπα που είναι στην τηλεόραση ή αναγνωρίσημα.

Σαν χαρακτήρας, εμένα τουλάχιστον μου φάνηκες πολύ κλειστός...

Δεν είμαι καθόλου έτσι. Απλά μέσα σε δύο εβδομάδες όταν σε κλείνουν σε ένα σπίτι με τόσα άλλα άγνωστα άτομα δεν μπορείς να είσαι και ο εαυτός σου. Δεν μπορείς να αναπτύξεις αίσθημα αγάπης όταν βλέπεις κάποιον για 5 ή 8 λεπτά. Προς Θεού. Μπορείς να ερωτευτείς κάποιον μέσα σε δύο εβδομάδες; Εγώ πάντως όχι.

Μα εμείς διάβασαμε πως ήσουν αρραβωνιασμένη και πως θα παντρευτείς το καλοκαίρι...

Ημουν σε σχέση όμως είχα χωρίσει δύο μήνες πριν. Ο χωρισμός με έριξε, με στεναχώρησε και με έκανε να τολμήσω να κάνω αυτό το τηλεοπτικό βήμα. Ομως όλο αυτό το διάστημα δεχόμουν συνέχεια μηνύματά του, συνέχιζε να ενδιαφερόταν για μένα και είδα πως ίσως αξίζει..

Άρα, ίσως τα ξαναβρείτε....

Ήρθε προχθές στο αεροδρόμιο και μου έκανε πρόταση γάμου, μου πέρασε δαχτυλίδι. H αλήθεια δεν του έχω απαντήσει ακόμη. Σαν άνθρωπος είμαι λίγο επιφυλακτική στις σχέσεις μου αλλά αν του πω το ναι σίγουρα ο γάμος μας θα γίνει στη Μύκονο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 
 ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ