RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ "ΚΑΛΕΣΜΑ" ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΔΗ

Από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκε μέσω του - ShowTime Cy -
για την κατάσταση της υγείας του μικρού Κωνσταντίνου ο Δώρος Παναγίδης παρέδωσε μέσω του αδελφού του Ανδρέα το έπαθλο που κέρδισε στο POWER OF LOVE προκειμένου να μεταβεί στην Γερμανία μαζί με τους γονείς του.

Η μεγαλοψυχία του να προσφέρει τα χρήματα αυτά των 2500 ευρώ στους γονείς του μικρού Κωνσταντίνου φανερώνει από την πρώτη στιγμή για το ήθος και τις αρχές του ως άνθρωπος. 
Ακόμα και που στο Power OF LOVE μέσω της ψήφου του κόσμου καταφέρνει να είναι ο πιο αγαπητός παίκτης εκείνος λαμβάνει δύναμη και συνεχίζει ακάθεκτος στο καλεσμα της Κύπρου προκειμένου αύριο Κυριακή στο μεγάλο πανηγύρι αγάπης να μαζευτούν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται. 

Ο ίδιος, με ένα συγκλονιστικό κάλεσμα γράφει στο Facebook:

Δεν χρειάζομαι κανένα «Μπράβο» ή επικρότηση για τις πράξεις μου. Είναι ανύπαρκτη η βοήθειά μου μπροστά στην ηθική μου υποχρέωση ως άνθρωπος. Γινόμαστε υλιστές για να ικανοποιήσουμε το εγώ μας και ξεχνάμε την δύναμη της ανθρωπιάς που κρύβουμε μέσα μας, πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει μ ένα παιδί.Θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα αν όσοι απο τους φίλους μου παρευρίσκονταν σ αυτό το
πανηγύρι αγάπης και προσφοράς, ΑΥΡΙΟ Κυριακή 4 Μαρτίου στην κλειστή αίθουσα του λυκείου Ιδαλίου. Ο μικρός Κωνσταντίνος θα χρειαστεί την βοήθεια όλων μας για να ταξιδέψει στο εξωτερικό προκειμένου να χειρουργηθεί. Η βοήθεια όλων ειναι απαραίτητη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 
 ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ