RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ

Ένα από τα πολλά άλυτα θέματα της Αλγαντζιάς είναι οι εγκατεστημένες κεραίες τηλεοπτικών και τηλεπικοινωνιακών σταθμών που βρίσκονται στην περιοχή Περνέρα.  

Οι κεραίες εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητικά κύματα υψηλής συχνότητας και οι δημότες μας ανησυχούν για το γεγονός αυτό. Παρά την σοβαρότητα του θέματος, ο Δήμαρχος αμέλησε να ενημερώσει σχετικά με το αν υπάρχουν πρόσφατες μετρήσεις και εάν η κατάσταση είναι ασφαλής. 
 Ο Χαράλαμπος Πετρίδης, ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος Αγλαντζιάς, μετά την επίσκεψή του στην περιοχή και την επιτόπια συζήτηση με τους κατοίκους για το πρόβλημα  
1. Ανέλαβε την πρωτοβουλία να επικοινωνήσει με τον Διευθυντή της Ηλεκτρομηχανολογικής Υπηρεσίας για να προβεί σε πρόσφατη μέτρηση της ακτινοβολίας ώστε να διαπιστωθεί ότι βρίσκεται σε ασφαλή επίπεδα και  
2. Δεσμεύτηκε, εάν εκλεγεί, η μέτρηση αυτή να επαναλαμβάνεται κατά τακτά διαστήματα ώστε οι κάτοικοι να είναι ενήμεροι και να νιώθουν ασφαλείς.  
Ο κ. Πετρίδης δήλωσε σχετικά: «Σε κάθε γειτονιά που επισκέπτομαι, όπως και την Περνέρα, δεν περιορίζομαι μόνο στο να ακούω τα προβλήματα. Αντίθετα, προχωρώ στην διερεύνησή τους, με τη βοήθεια ομάδας εθελοντών επαγγελματιών κατοίκων που στηρίζουν την υποψηφιότητα μου. Στόχος είναι η επίλυση τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μετά από εκτενή διάλογο με τους δημότες και τις αρμόδιες αρχές». 

Ο υποψήφιος δήμαρχος Αγλαντζιάς Χαράλαμπος Πετρίδης επισκέπτεται καθημερινά περιοχές του Δήμου και συζητά με τους δημότες για όλα όσα τους απασχολούν. Μικρά και μεγάλα προβλήματα και προκλήσεις της καθημερινότητας, όλα όσα πρέπει να αλλάξουν, να βελτιωθούν, να καταργηθούν ή να αναπτυχθούν.

Όμως ο ανεξάρτητος υποψήφιος δεν περιορίζεται μόνο στο να ακούει τα προβλήματα, αντίθετα, προχωρά στην διερεύνησή τους, με τη βοήθεια ομάδας εθελοντών επαγγελματιών κατοίκων της Αγλαντζιάς, που στηρίζουν την υποψηφιότητα Πετρίδη, με στόχο την επίλυση τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μετά από εκτενή διάλογο με τους δημότες και τις Αρμόδιες Αρχές.

Ανάμεσα στα πολλά προβλήματα της Αγλαντζιάς, από τα σοβαρότερα είναι τα ακόλουθα:

ΕΡΓΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΛΕΩΦΟΡΩΝ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ, ΛΑΡΝΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ

Για το συγκεκριμένο έργο υπάρχουν πιο ήπιες μορφές ανάπτυξης οι οποίες προσαρμόζονται καλύτερα σε δρόμους που διασχίζουν πυρήνες μιας περιοχής.

Πέρα από τα γνωστά σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν από την ανασκαφή μεγάλης έκτασης των πιο πάνω λεωφόρων (οικονομική καταστροφή επιχειρήσεων, δυσκολία δημοτών στην πρόσβαση στις οικίες τους, δημιουργία κυκλοφοριακού χάους, καθυστερήσεων κλπ), από τη μελέτη του σχεδιασμού των νέων λεωφόρων φαίνεται ότι δεν υπάρχει πρόνοια για πολύ σημαντικές παραμέτρους του έργου όπως:

* Σχεδιασμός πεζοδρομίων με μεγαλύτερο πλάτος από δύο μέτρα, που είναι το πλάτος που χρησιμοποιείται σε δευτερεύοντες δρόμους και όχι σε εμπορικούς.
* Με τον τρόπο που εκσυγχρονίζονται οι λεωφόροι επηρεάζονται αρνητικά η εμπορικότητα των καταστημάτων.
* Σχεδιασμός παρόδιων χώρων στάθμευσης με πλάτος 2,50μ. όπως είναι το διεθνές πρότυπο και όχι όπως συμβαίνει εδώ με πλάτος 1.80μ.- 2.00μ.
* Σχεδιασμός λεκανών για δενδροφυτεύσεις κατά μήκος των εμπορικών δρόμων της Αγλαντζιάς, ώστε να προσφέρεται σκιά στους πεζούς και στους χώρους στάθμευσης των πελατών των καταστημάτων.

Παράλληλα δεν εκτιμήθηκε σωστά η συχνότητα διέλευσης λεωφορείων σε σχέση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που αναμένεται ότι θα διακινούνται στις πολυσύχναστες αυτές λεωφόρους, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας, εκ των οποίων οι δύο, θα είναι λωρίδες λεωφορείων, μια προς κάθε κατεύθυνση. 
Οι λωρίδες για τα λεωφορεία θα διακόπτονται όπου υπάρχουν στροφές αριστερά, διασταυρώσεις με φώτα τροχαίας και κυκλικοί κόμβοι, προκαλώντας σύγχυση στους οδηγούς και αυξάνοντας τον κίνδυνο για τροχαία. 
Επίσης, όσο και αν φαίνεται παράξενο, δεν δίδεται προτεραιότητα στα λεωφορεία σε κανένα σημείο των σχεδιαζόμενων δρόμων. Αντίθετα, στα κρίσιμα σημεία, (διασταυρώσεις, φώτα τροχαίας, κυκλικοί κόμβοι), τα λεωφορεία θα πρέπει να αλλάζουν λωρίδα, χάνοντας την οποιαδήποτε προτεραιότητα είχαν.
Σήμερα, τα λεωφορεία περνούν από τις λεωφόρους κάθε 35 λεπτά ενώ το 2030 αναμένεται πως θα περνούν κάθε 15 λεπτά. Δηλαδή τον περισσότερο χρόνο οι λωρίδες λεωφορείων θα είναι
άδειες, ενώ στις λωρίδες των αυτοκινήτων θα παρατηρείται συνωστισμός. Η παραδοξότητα αυτή καταδηλώνει και το άτοπο του εγχειρήματος, να γίνουν δηλαδή, λωρίδες λεωφορείων σε δρόμους όπου την περισσότερη ώρα δεν θα κινούνται λεωφορεία !

Σε διασταυρώσεις και φώτα τροχαίας δημιουργείται πέμπτη λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα οι πεζοί να δυσκολεύονται ακόμη περισσότερο όταν θέλουν να διασχίσουν τις συγκεκριμένες λεωφόρους. Ειδικά στη Λεωφόρο Αγλαντζιάς, οι πεζοί θα επιτρέπεται να διασταυρώνουν τον δρόμο μόνο σε τρία σημεία, δηλαδή κάθε 400 μέτρα περίπου. Επειδή η Λεωφόρος Αγλαντζιάς είναι εμπορικός δρόμος, με καταστήματα κι από τις δύο πλευρές, θα είναι επικίνδυνη η διασταύρωση τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας για τους πεζούς, ειδικά για μητέρες με μικρά παιδιά, άτομα σε τροχοκαθίσματα και άτομα τρίτης ηλικίας. Αν κάποιος σταθμεύσει στη μία πλευρά του δρόμου δεν θα μπορεί να ψωνίσει από καταστήματα που βρίσκονται στην άλλη πλευρά του δρόμου.

Στον χώρο του παιδικού Πάρκου Ακαδημίας σήμερα σταθμεύουν 30 αυτοκίνητα επισκεπτών, ενώ στα προτεινόμενα σχέδια προβλέπονται μόνο 8 χώροι στάθμευσης! Υπάρχει δυνατότητα επέκτασης των χώρων στάθμευσης στους 60, που όμως δεν αξιοποιείται στο νέο σχεδιασμό.

Στη συμβολή της Λεωφόρου Αγλαντζιάς με την οδό Μακαρίου τοποθετούνται πρόσθετα φώτα τροχαίας, ενώ θα μπορούσε να απαγορευθεί η στροφή δεξιά για τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από την οδό Μακαρίου, αφού σε απόσταση 100 μέτρων υπάρχει ο κυκλικός κόμβος της Λεωφόρου Ακαδημίας. Στο ίδιο σημείο δημιουργούνται επί της Λεωφόρου Ακαδημίας δύο διαβάσεις πεζών που διασταυρώνουν πέντε λωρίδες κυκλοφορίας, ενώ σε απόσταση 10 μέτρων υπάρχει υπόγεια διάβαση πεζών. Στο σημείο υπάρχει λωρίδα λεωφορείου, αλλά η στάση του λεωφορείου τοποθετείται 70 μέτρα μακριά από την διασταύρωση. Είναι αναμενόμενο ότι οι μαθητές του διπλανού σχολείου θα επιχειρούν να διασταυρώνουν το δρόμο των πέντε λωρίδων από οποιοδήποτε σημείο τους είναι πιο βολικό, και όχι από τις διαβάσεις πεζών.

Μέσα στο πάρκο της Ακαδημίας γίνεται επέμβαση σε ένα χώρο με πολλά πεύκα για τη δημιουργία χώρου αποβίβασης και επιβίβασης μαθητών. Αυτό δεν είναι αποτυπωμένο στα σχέδια, για να φαίνεται αν θα κοπούν τα δέντρα στο σημείο αυτό, ή αν θα αξιοποιηθούν ως μέρος του όλου σχεδιασμού. Στον σχεδιαζόμενο χώρο επιβίβασης και αποβίβασης μαθητών τοποθετείται, και μια αχρείαστα υπερυψωμένη διάβαση πεζών με φωτεινή σήμανση. Είναι προφανές ότι με προσεκτικότερο και ορθότερο σχεδιασμό του συγκεκριμένου σημείου θα υπήρχε εξοικονόμηση χρημάτων, αξιοποίηση του φυσικού πλούτου του πάρκου και ασφαλέστερες συνθήκες διακίνησης για τους μαθητές και τους πεζούς.

Η ομάδα των εθελοντών επαγγελματιών που στηρίζει την υποψηφιότητα Χαράλαμπου Πετρίδη για την δημαρχία της Αγλαντζιάς συνεχίζει να καταγράφει και να μελετά τα σημαντικά προβλήματα της πόλης, με στόχο την επίλυσή ή απάμβλυνσή τους μετά την ανάδειξη του Κου Πετρίδη στη θέση του Δημάρχου Αγλαντζιάς, και μετά από εκτενή διάλογο με τους ενδιαφερόμενους δημότες και τις Αρμόδιες Αρχές.. ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK  ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ