RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΕΒΑΛΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA & ΕΓΙΝΕ... VIRAL

Ένα Κύπριος κατάφερε να βάλει φωτιά στα social media.... με το βίντεο που ανέβασε.... 

Ανδρέας Le Pourek: "Από μικρός πίστευα πως η ωριμότητα είναι ανάλογη με την ηλικία. Πως μέχρι τα 30 θα ήμουν πλέον ένα “ώριμο άτομο”. Φυσικά θα είχα παντρευτεί, θα ζούσα κάπου στα προάστια, με μια επί καθημερινούς βάσεως οκτάωρη δουλειά, με ένα σκύλο για κατοικίδιο. Σε γενικές γραμμές θα είχα συμβιβαστεί με την κοινωνικά αποδεκτή συμπεριφορά ενός ώριμου ενήλικα.

Ο καιρός πέρασε, και όπως φαίνετε ο χρόνος δεν περιμένει κανένα από εμάς. Σήμερα έκλεισα 30 ετών, και για να είμαι ειλικρινής νιώθω πιο νέος από ποτέ! Ένας “18χρόνος με λεφτά” όπως με αποκαλούν οι φίλοι μου. 


https://www.facebook.com/LePourek/videos/vb.1171333929/10208106921328737/?type=2&theater

Ακόμη δηλώνω φοιτητής, γιατί ένα δοκτοράτο στον τομέα των επιχειρήσεων είναι το τελευταίο πιστοποιητικό που “πρέπει” να αποκτήσω, με αρκετά πολυδάπανα hobbies που κατακλύζουν τον ελεύθερο μου χρόνο, και ένα mindset / μια νοοτροπία όπου επιβάλλετε να αγαπάς την δουλεία σου, να δίνεις το 1000% του εαυτού σου και να πληρώνεσαι αναλόγως χωρίς να ξεπερνάς τις τέσσερις με πέντε εργάσιμες ώρες την ημέρα.
Τώρα στα 30, δεν με απασχολεί η οποιαδήποτε άποψη των τυχαίων προσώπων που σχετίζεται με το άτομο μου, και η απόδραση από το Comfort Zone (ζώνη άνεσης), είναι ένα σύνηθες φαινόμενο. Όπως και να το κάνουμε, εκεί είναι οπού συμβαίνει όλη η μαγεία…
Για να ολοκληρώσω, είμαι τώρα πλέον 30 και η ωριμότητα είναι άπλα μια υποκειμενική αντίληψη.
Για πάντα νέος, για πάντα θετικός, για πάντα ο εαυτός μου."LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ