RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΤΟ X FACTOR - ΕΧΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ & ΚΑΝΕΙ....

Τις καρδιές του κοινού και της κριτικής επιτροπής κατάφερε να ραγίσει στην πρεμιέρα του «X-Factor», ένας άστεγος παίκτης.
Πρόκειται για τον Αλέξανδρο Πιτσάνη από την Θεσσαλονίκη, ο οποίος έχασε τα πάντα και αποφάσισε να κάνει restart στη ζωή του.

«Μεροκάματο δεν έβγαινε και αποφάσισα να τα παρατήσω όλα και να βγω στο δρόμο, με οποιοδήποτε κόστος. Έχασα το σπίτι μου, τη δουλειά μου, και φίλους, για να κάνω αυτό το πράγμα. Αγάπησα τον δρόμο, πήρα πολλή αγάπη από τον δρόμο, και αποφάσισα να κάνω μόνο αυτό που γέμιζε την ψυχή μου» είπε ο 30χρονος μουσικός.
Όπως εξήγησε, «έπρεπε να το κάνω για να μπορέσω να ξεκινήσω από το μηδέν. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Ήμουν πολύ φοβισμένος στον δρόμο. Είμαι στον πάτο και θα προσπαθήσω να ανηφορίσω».
collage.jpg
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, λίγο πριν πάει στο «X-Factor» έχασε ΚΑΙ την κιθάρα του:
«Έχασα την κιθάρα μου, μια παλιά κιθάρα, δώρο του πατέρα μου, με την οποία έμαθα να παίζω και βγήκα μ΄αυτή στο δρόμο. Είναι η “κοπέλα” μου. Ίσως έπρεπε να γίνει. Ίσως με άφησε η κιθάρα να πάω παραπέρα».
Ερμηνεύοντας το τραγούδι «Use Somebody» των «Kings of Leon», ο Αλέξανδρος κατάφερε να συγκινήσει τους κριτές και τον κόσμο, με τον Γιώργο Θεοφάνους φανερά συναισθηματικά φορτισμένο, να του λέει:

«Αλέξανδρε, προφανώς μέχρι σήμερα δεν σου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά η ζωή. Νομίζω ότι ο θεός δίνει και φτερά στους αγγέλους, σαν εσένα. Ήρθες εδώ και έλαμψε όλο το πράγμα. Μπράβο σου».star
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ