RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ 15ΧΡΟΝΗΣ: ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΙΑΣΩ ΤΟ....

85d02151715284ac5b6515d6496b835c_L.jpgΑνατριχίλα προκαλούν οι περιγραφές της 15χρονης που φέρεται να αποπλάνησε ο γνωστός ποδοσφαιριστής Άνταμ Τζόνσον. Η κατάθεση της πιτσιρίκας καίει τον Άγγλο άσο που ισχυρίζεται ότι δεν την αποπλάνησε αλλά διατηρούσαν σχέση.

Η υπόθεση έφτασε στις δικαστικές αίθουσες μετά από καταγγελία του πατέρα της…
Εκείνος διατηρούσε υποψίες ότι η κόρη του κάπου είχε μπλέξει αλλά δεν ήξερε τι ακριβώς είναι αυτό! Κάποια στιγμή, η μικρούλα δεν άντεξε και του είπε όλα όσα είχαν συμβεί, μιας και δεν ήθελε να έχει μυστικά με την οικογένεια της.
606x340_301304.jpg
Αρχικά, η μικρή περιέγραψε το πώς γνωρίστηκε με τον 28χρονο ποδοσφαιριστή… Εκείνη πήγε να πάρει μία μπλούζα του και του ζήτησε να την υπογράψει… Εκείνος, χωρίς να χάσει χρόνο… της ζήτησε σαν αντάλλαγμα ένα φιλί. Η μικρούλα πήρε την μπλούζα της κι έφυγε χωρίς να τον φιλήσει!
Ξεκίνησαν να έχουν τηλεφωνική επικοινωνία…
Άνταμ Τζόνσον: «Μου χρωστάς. Νόμιζα ότι θα έχουμε ένα ευχαριστήριο φιλί για τη φανέλα».
Μαθήτρια: «Χα χα σίγουρα».
Άνταμ Τζόνσον: «Θα είναι μόνο ένα φιλί»;
Μαθήτρια: «Εξαρτάται από το τι άλλο θα είναι μετά».
Άνταμ Τζόνσον: «Δεν ξέρω, αυτό εξαρτάται από σένα για... λίγο περισσότερο από ένα φιλί».
Μαθήτρια: «Όπως»;
Άνταμ Τζόνσον: «Λίγο συναίσθημα. Απλά θα δεις, καμία πίεση».
ADAM2.jpg
Οι δυο τους στην συνέχεια συναντήθηκαν… Η ανήλικη περιγράφει: «Μου τράβηξε το χέρι δύο φορές προς το πέος του, το οποίο το αποκαλούσε «το πράγμα» του. Θα ένιωθα άβολα αν έβγαζα το χέρι μου από εκεί. Έτσι αισθάνθηκα υποχρεωμένη να το κάνω. Μετά ξεκούμπωσε το κουμπί από το παντελόνι μου και μου κατέβασε το φερμουάρ και έβαλε το χέρι του μέσα από το παντελόνι».
Για μία άλλη τους συνάντηση η 15χρονη αναφέρει: «Ήταν σε ένα ξενοδοχείο πριν το ματς με τη Μπάρνλεϊ και μου είπε ότι μπορεί να έρθει να με βρει. Πάρκαρε στο ίδιο σημείο με την προηγούμενη φορά και φόραγε την φόρμα της ομάδας. Μιλήσαμε για ποδόσφαιρο και μετά μου είπε πως ήρθε για το ευχαριστήριο φιλί και αν μπορούσε να το πάρει. Του είπα ναι.
ImageHandler (2).jpg
Έβγαλε τη ζώνη και ήρθε να με φιλήσει. Τον φίλησα για λίγο. Ήταν με γλώσσα και αυτός έβαλε τα χέρια του στα μαλλιά μου. Μετά ξεκούμπωσε το κουμπί από το παντελόνι μου και μου κατέβασε το φερμουάρ και έβαλε το χέρι του μέσα από το παντελόνι. Ήξερα τι επρόκειτο να κάνει λόγω των μηνυμάτων που μου έστελνε.
Κράτησε το χέρι μου για λίγο και προσπάθησε να το βάλει στα γεννητικά του όργανα. Κράτησε μόνο 3-4 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια έβαλε το χέρι του στην πλάτη μου και με έσπρωξε προς τα κάτω. Αν συνεχιζόταν θα κάναμε σεξ. Ήμουν απογοητευμένη με τον εαυτό μου»!ΣΤΑΡ
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ