RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΝΙΟΣ - ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Ένα άγνωστο σε εμάς μέχρι τώρα περιστατικό αποκάλυψε πρωταγωνιστής του Μπρούσκο.

Ο λόγος για τον Γιώργο Ζένιο ο οποίος έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό Mytv και μεταξύ άλλων μίλησε για ένα ατύχημα που είχε κατά την διάρκεια των γυρισμάτων της επιτυχημένης σειράς του ΑΝΤ1. «Σε μια σκηνή που ήμουν με τη Λούκια (Στέλλα Κωστοπούλου) και τον Παύλο (Νίκος Βερλέκης) και πυροβολώ τη Λούκια, έπεσα στα γόνατα. Στα πάτωμα, όμως, υπήρχε μία βίδα, που μου καρφώθηκε στο γόνατο. Με έτρεχαν στο νοσοκομείο και έκανα ράμματα», είπε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο μετά από το νοσοκομείο επέστρεψαν όλοι κανονικά στο γύρισμα τους μετά από δική του επιθυμία. «Μετά επιστρέψαμε για να συνεχίσουμε τη σκηνή. Εγώ επέμενα. Έχω πολλά σημάδια από ατυχήματα. Αυτά συμβαίνουν. Δεν ήταν τόσο σοβαρό αυτό που έγινε, ώστε να σταματήσουμε το γύρισμα. Κούτσαινα, αλλά δεν φάνηκε τίποτα. Κάποιος άλλος θα ζητούσε άδεια, αλλά εγώ έχω διδαχθεί πως ο ηθοποιός δεν μπορεί να αρρωστήσει. Μόνο μέσα στο φέρετρο μπορείς να τον δικαιολογήσεις», εξήγησε.
Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων μίλησε και για την παραγωγή της σειράς αλλά και τους σκηνοθέτες, αναφέροντας: «Είναι το σενάριο που γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρον, έπειτα οι δύο καταπληκτικοί σκηνοθέτες, ο Στάμος Τσάμης και ο Ανδρέας Γεωργίου, που επιδιώκουν την τελειότητα, η εικόνα, ο ήχος ,και η ερμηνεία των ηθοποιών, καθώς το καστ είναι πολύ καλό. Το Μπρούσκο έχει ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο. Πήγα στο Λονδίνο και δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω. Μία γυναίκα μου έκανε επίθεση με την τσάντα της, γιατί τότε ο Διαμαντής κατηγορούσε τον Αχιλλέα».must.cy
LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ