RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

ΔΕΙΠΝΟ ΓΙΑ ΔΥΟ - Η ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΒΑΝΔΗ - ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ

ntv1.jpgΜπορεί τα τελευταία χρόνια να κυκλοφορούν διάφορες φήμες ότι Δέσποινα Βανδή και Ντέμης Νικολαϊδης περνούν σοβαρή κρίση στο γάμο τους, αλλά όλα αυτά φαίνεται πως ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας, καθώς η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της είναι… πιο full in love από ποτέ.
 
Όπως βλέπετε και στο φωτορεπορτάζ, οι παπαράτσι τους τσάκωσαν την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου, σε ένα δείπνο μόνο για δυο στη Γλυφάδα.
ntv3.jpg

Παραμονή του ταξιδιού της Δέσποινας Βανδή στη Θεσσαλονίκη (όπου εμφανίζεται στην «Πύλη Αξιού»), το ζευγάρι απόλαυσε μερικές χαλαρές και πολύ τρυφερές στιγμές, με τον ερωτισμό να περισσεύει, 16 χρόνια αφότου συναντήθηκαν για πρώτη φορά.

ntv2.jpg
Να σημειώσουμε, ότι Δέσποινα Βανδή και Ντέμης Νικολαϊδης είναι παντρεμένοι από το 2003, ενώ έχουν αποκτήσει δυο παιδιά, την 11χρονη Μελίνα και τον 8χρονο Γιώργο.

Μάλιστα η τραγουδίστρια σε κάθε της συνέντευξη δεν χάνει ευκαιρία να μιλά για τον σύζυγο της.

Έτσι έκανε και πρόσφατα για λογαριασμό του περιοδικού «Down Town», όπου η Δέσποινα δήλωσε για τον άντρα  της:

«Ο Ντέμης ήταν ένα φρένο στην ματαιοδοξία μου. Ήταν ένας πολύ προσγειωμένος άνθρωπος. Αυτό που μου έλεγε είναι να έχω συνέπεια σε αυτά που κάνω. Αν δεν ήμουν με τον Ντέμη, δεν θα ήμουν ο άνθρωπος που είμαι τώρα». 
Όσο για τα δημοσιεύματα που τους χωρίζουν; Είχε πει:
«Μας χωρίζουν από την πρώτη μέρα που είμαστε μαζί. Δεν με απασχολεί καθόλου».

Διαβάστε περισσότερα στο "Ηello" που κυκλοφορεί...starΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ