RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΚΛΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ ΤΙΣ ΑΘΗΝΑΙΕΣ

f2d038de412d58e891d047309ecccc1d.jpgΤην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη έδωσε ο σέξι αγρότης από την Κρήτη που κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να τρελάνει το γυναικείο πληθυσμό, τα social media και να αποκτήσει και το δικό του hashtag #liveyourmythingreece.
 
Ο 25χρονος Στάθης Στιβακτάκης έδωσε την πρώτη του συνέντευξη και μίλησε για το χωριό του και την αγροτιά.
«Έκαναν τον γύρο του κόσμου οι φωτογραφίες, μέρες είναι θα περάσουνε... Είμαι περήφανος γιατί διαφημίζουμε το νησί μας! Αυτοί είμαστε.  Δεν θέλω να με κρίνουν για την εμφάνισή μου, για το μυαλό μου θέλω να με κρίνουνε. Η ζωή στα χωριά είναι σκληρή και ερημώνουν τα χωριά κάθε μέρα επειδή πάνε στις πόλεις που είναι πιο εύκολη η δουλειά.


Με παίρνουν κάθε μέρα τηλέφωνο να πάω στα κανάλια, για φωτογραφίες και τέτοια, αλλά εγώ δεν πάω ποτέ! Ούτε τη δουλειά μου θα εγκαταλείψω, ούτε τίποτα. Ούτε για μοντέλα που λένε και ιστορίες. Εγώ δεν φεύγω από το χωριό! Έχω μάθει να δουλεύω να είμαι έξω στη φύση, όχι κλεισμένος, πασαρέλες και τέτοια! Δέχομαι κάθε μέρα προτάσεις, αλλά εγώ δεν πάω», λέει ο νεαρός γαλανομάτης που είδε ξαφνικά τις φωτογραφίες του να έχουν πλημμυρίσει το ελληνικό διαδίκτυο.

Ο ίδιος, πάντως, δηλώνει πως χαίρεται που έχει κάψει πολλές καρδιές… ενώ στέλνει και μήνυμα στην οικογένεια του: «θέλω να τους πω ότι τους αγαπώ πολύ και να κατέχουν ότι ο Στάθης που ήτανε δεν αλλάζει και δεν πάει πουθενά από το χωριό»!star
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ