RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

ΚΥΠΡΟΣ: ΣΤΗ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ...

Η διαγωνιζόμενη του φαντασμαγορικού show «Star Κύπρος 2015», Ειρήνη Μιχαήλ, θα σπεύσει στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.     

Σύμφωνα με τα όσα έγραψε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, λέει πως ένας άγνωστος έκλεψε το προφίλ της.     Συγκεκριμένα, ο «ανώμαλος», όπως τον αποκαλεί η ίδια, δημιούργησε ένα προφίλ στο Facebook, με τα δικά της στοιχεία.     

Δείτε τι έγραψε η ίδια:     Σοβαρή ανακοίνωση: Υπάρχει ένας ανώμαλος και μην σας πω επικίνδυνος που έχει φτιάξει ένα ψεύτικο Facebook το οποίο έχει τα στοιχεία μου και τις φωτογραφίες μου. Αυτός που κρύβεται πίσω από αυτό προσπαθεί να πλησιάσει ανήλικες και ενήλικες κοπέλες που υποτίθεται πως είμαι εγώ για κακό σκοπό, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΏ μην απαντάτε και θα χειριστώ το θέμα μέσο αστυνομίας! Τα παρακάτω Facebook μόνο εγώ τα χρησιμοποιώ Eirini Michael A-Full Eirini Michael B-Full Eirini Michael-C livenews ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ