RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

ΖΕΡΙΝ ΑΚΙΝΤΖΙ "ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΛΕΜΕΣΟΣ, Η ΠΑΦΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η..... "



 Για πρώτη φορά, η μικρότερη κόρη του τουρκοκύπριου ηγέτη Μουσταφά Ακιντζί, μιλά σε κυπριακό περιοδικό.


Σε μια τετ-α-τετ συνέντευξη στον Τάσο Τρύφωνος, ανοίγει την καρδιά της και μιλά για τα παιδικά της χρόνια, τις τρυφερές αναμνήσεις από τον πατέρα της και την οικογένειά της. Μεταξύ άλλων αναφέρεται στη μεγάλη της αγάπη, τη μόδα, στο γιατί αποφάσισε να γίνει fashion designer και φωτογραφίζεται με ρούχα από την προσωπική της συλλογή, madebyZA.

Είναι η πρώτη σου συνέντευξη σε ελληνοκυπριακό περιοδικό;
Ναι, είναι η πρώτη φωτογράφηση και μεγάλη συνέντευξή μου σε ελληνοκυπριακό περιοδικό.
Πώς άλλαξε η ζωή σου από τη μέρα που ο πατέρας σου ανέλαβε τα ηνία της τουρκοκυπριακής ηγεσίας;
Εγώ αλλά και πολύς κόσμος γίναμε πιο αισιόδοξοι για την ειρήνη στην Κύπρο και το μέλλον μας.
Όσον αφορά στην καθημερινή σας ζωή;
Σίγουρα βλέπω λιγότερο τον πατέρα μου επειδή έχουν αυξηθεί οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις του. Πρέπει να σας πω ότι και η μητέρα μου είναι πολύ δραστήρια και δυναμική γυναίκα. Στηρίζει πολύ τον πατέρα μου, συμμετέχει σε πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις και είναι κι αυτή παθιασμένη με το όνειρο της ειρήνης στη χώρα μας και της λύσης.
Φιλτράρεις περισσότερο τι θα κάνεις και τι θα πεις πλέον επειδή είσαι η κόρη του Akıncı;
Σίγουρα προσέχω περισσότερο από το παρελθόν, αλλά δεν θα έλεγα ότι γίνεται σε υπερβολικό βαθμό αυτό. Δεν άλλαξα ιδιαίτερα τον τρόπο που σκέφτομαι και εκφράζομαι λόγω της θέσης του πατέρα μου.
Είσαι το τρίτο παιδί της οικογένειας;
Ναι είμαι η πιο μικρή από τρεις κόρες. Η μια αδελφή μου ζει στην Αμερική και η άλλη στη Σκωτία.
Είσαι η μόνη που μένει στην Κύπρο;
Ακριβώς.
Είσαι το κοριτσάκι του μπαμπά;
Ναι, σίγουρα (γέλια). Όταν γεννήθηκα, ο μπαμπάς μου ήταν «δήμαρχος» Λευκωσίας οπότε μπορώ να πω ότι τον στερήθηκα από μικρή λόγω των υποχρεώσεών του.
Πώς θα χαρακτήριζες την οικογένειά σου;
Όσο κι αν σας φανεί περίεργο, όταν ήμασταν μικρές η οικογένειά μας ήταν περισσότερο μητριαρχική, αφού ο πατέρας έλειπε συχνά οπότε η μητέρα μας έκανε κουμάντο στο σπίτι.
Τι είναι το πρώτο πράγμα που θυμάσαι από την παιδική σας ηλικία και τον πατέρα σας;
Θυμάμαι ότι μας έφερνε Nutella στο σπίτι και μας μοίραζε κουταλάκια για να τις φάμε, επειδή ήξερε ότι τις λατρεύαμε.
Πώς θα χαρακτήριζες τη σχέση του με τον πρόεδρο Αναστασιάδη;

Πιστεύω ότι τα πάνε πολύ καλά μαζί. Έχουν μια εξαιρετική χημεία. Είναι άνθρωποι της ίδιας γενιάς και είναι και οι δυο Λεμεσιανοί, οπότε έχουν το ίδιο ταμπεραμέντο.
Έχεις πάει στη Λεμεσό και την Πάφο από όπου κατάγονται οι γονείς σου;
Στη Λεμεσό έχω να πάω από πέρσι, αλλά μου αρέσει πολύ. Το ίδιο και η Πάφος. Οφείλω να πω όμως ότι μου αρέσει πολύ και η παλιά Λευκωσία.....
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΑΚΙΝΤΖΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MUST ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.... 
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ