RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ: ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ... ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

Μια νύχτα έξω με τους φίλους του έμελλε να αλλάξει για πάντα τη ζωή του 25χρονου Βρετανού Craig Finn.  

"Δεν νομίζω ότι αυτό που συνέβη με έχει επηρεάσει ακόμα για να είμαι ειλικρινής. Θέλω μόνο να συνεχίσω τη ζωή μου" ανέφερε ο 25χρονος ένα χρόνο μετά.  Ήταν τον περασμένο Φεβρουάριο που ο νεαρός από την πόλη Seaham  αποκοιμήθηκε στο πάτωμα του μπάνιου του σπιτιού του αφού τα έπινε όλη μέρα με τους φίλους του.  Χωρίς να θυμάται το περιστατικό και χωρίς να έχει κανείς κατανοήσει τους λόγους, οι φίλοι του τον πυρπόλησαν.  Ξύπνησε από κώμα ένα μήνα αργότερα, έχοντας υποστεί εγκαύματα τρίτου βαθμού στο σώμα του.  Κόντεψε να πεθάνει δύο φορές, όπως αποκάλυψαν οι γονείς του, όταν οι πνεύμονές του γέμισαν με υγρό.  Μετά από ένα μήνα νοσηλείας, οι γιατροί έπρεπε να ακρωτηριάσουν το μισό δεξί του πόδι τελικά.  "Είμαι ακόμα νέος και δεν μπορώ να το αφήσω να μου πάρει ό,τι καλύτερο. Άλλαξε τη ζωή μου για πάντα", σημείωσε.  Δύο από τους φίλους του έχουν κατηγορηθεί για εμπρησμό και σωματικές βλάβες εκ προθέσεως και πρόκειται να δικαστούν τον Απρίλιο. newsit ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ