Το ίδιο φουτουριστικό με το αμάξωμα είναι και το εσωτερικό του Quartz. Τα πάντα ρυθμίζονται μέσω του μικρού τιμονιού, ενώ το head-up display προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες χωρίς ο οδηγός να πάρει τα μάτια του από το δρόμο. Υπάρχουν τέσσερα μπάκετ καθίσματα, τονίζοντας το sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η τεχνολογία HYbrid της Peugeot χαρίζει στο Quartz συνδυαστική ισχύ 500 PS. Ο 1.6 turbo βενζίνης με τα 270 PS στέλνει τη ροπή του στον εμπρόσθιους τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.
Τον συνδράμουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, ισχύος 115 PS έκαστος. Έτσι το πρωτότυπο crossover είναι στην πράξη τετρακίνητο. Υπάρχουν τρεις θέσεις λειτουργίας: ZEV με μηδενικούς ρύπους για αποστάσεις έως 50 km, Road με τη χρήση του 1.6 και του εμπρός ηλεκτρικού μοτέρ για εξοικονόμηση ενέργειας και Race με έμφαση τις επιδόσεις και τους δύο ηλεκτροκινητήρες στο «παιχνίδι» (υπάρχει και διαφορική περιορισμένης ολίσθησης). Υπήρχε και προοπτική για ανοιχτή και τετρακίνητη έκδοση, αλλά το project μπήκε στο χρονοντούλαπο με την απότομη πτώση του δολαρίου το 1987. Ανάμεσα στα άγνωστα άλλα project περιλαμβάνεται η 989, ένα σπορ οικογενειακό τετράθυρο μοντέλο με 350 PS. Η εξέλιξή του ξεκίνησε το 1989 και ενώ ήταν έτοιμο για την παραγωγή το 1995, τελικά η τιμή του βρέθηκε 50.000 μάρκα πάνω από το προβλεπόμενο των 150.000. Αυτό ήταν ένα ακόμη project που τελικά απορρίφθηκε. ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ