RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

ΝΙΚΟΛΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥ - Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΝΕΑΡΟΣ "ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗΣ" ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ SHOWTIME CY


WBC Mediterranean Super-Bantam weight Champion για τον δικό μας Κύπριο αθλητή Νικόλα Χρίστου. Ενας σκληρός αγώνας που κράτησε πέντε γύρους και που κατάφερε να εξολοθρεύσει τον Ιταλό αντίπαλό του κερδίζοντας την πιο σημαντική μέχρι στιγμής ζώνη της καριέρας του και βάζοντας πλώρη για τα επόμενα όνειρά του.

Τι κι αν είναι μόλις 21 ετών, ο Νικόλας Χρίστου με το ατσαλένιο του σώμα καταφέρνει να κάνει την πατρίδα του, την οικογένεια του αλλά και τους δίκους του ανθρώπους περήφανους. Λίγο μετά τον αγώνα και την απόκτηση ενός ακόμα τρόπαιου, ο νεαρός χρυσός αθλητής μιλάει αποκλειστικά στο ShowTime Cy για τον Ranked1_combat_series



 ΝΙΚΟΛΑ, αλλη μια σπουδαία διάκριση στο ενεργητικό σου. Πως νιώθεις μετά την  απόκτηση της συγκεκριμένης ζώνης και εξήγησε στους αναγνώστες μας το πόση αξία έχει ;

Τα συναισθήματα είναι παρά πολλά για αυτήν την συγκεκριμένη ζώνη γιατί την ήθελα από μικρός. Θυμάμαι όταν πρώτο ξεκίνησα και μου έχει μείνει η εικόνα στο μυαλό μου μέχρι τώρα που είπα στον προπονητή μου πως θέλω αυτήν την ζώνη και μου απάντησε με χαμογελώ όταν έρθει η ώρα γιε μου θα την πάρουμε. Για ένα αθλητή μέσα στον αγωνιστικό χώρο του αθλήματος είναι πολύ σημαντικό να έχει στο ενεργητικό του τέτοια ζώνη( WBC ) γιατί σου ανοίγουν νέες πόρτες   

Είχες μια περίεργη προετοιμασία με πολλά προβλήματα και ατυχήματα όμως κατάφερες το ακατόρθωτο. Ήταν εύκολος ο αντίπαλος σου ; 

Μπορώ να πω πως είχα την πιο δύσκολη προετοιμασία της ζωής μου γιατί ήρθα μετά απο 4 χρόνια αποχή από το άθλημα και έχω χάση δυο άτομα από την ζωή μου. Καθώς ήμουν σε προετοιμασία τα χτυπήματα ήταν ήδη αρκετά αλλά δεν με σταματούσε τίποτα για να κάνω το όνειρο το δικό μου και του προπονητή μου πραγματικότητα. Ο αντίπαλος μου ήταν αρκετά σκληρός και αποφασιστικός μέσα στον ρινγκ, μέσα από το βλέμμα του μου έδειχνε πως ήρθε για να κανει πόλεμο και να κατάκτηση την ζώνη. 

Ποια είναι τα επόμενα βήματα σου από δω και πέρα ; 

Συνεχίζουμε την σκληρή δουλειά μαζί με τον προπονητή μου να διορθώσουμε κάποια λάθη και προχωράμε μπροστά για αλλα όνειρα



Σε ποιους Οφείλεις να πεις ευχαριστώ ;

Οφείλω να πω ένα ευχαριστω στην οικογένεια μου  και στους φίλους μου που ήταν δίπλα μου σε όλα και ένα μεγάλο ευχαριστω στους συναθλητές μου και στον προπονητή μου Σόλωνα Χαραλάμπους που θυσιάσαμε πολλά για αυτόν τον αγώνα 




Ποια στιγμή την βραδιάς σου έμεινε στο μυαλό και γιατί αυτή η απίστευτη συγκίνηση που είδαμε στο προσωπο σου ;

Γενικά αυτή η βραδιά θα μου μείνει αξέχαστη και πάντα στο μυαλό μου γιατί ζούσα ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα αλλά αυτό που θα μου μείνει αξέχαστο είναι πως μόλις τελείωσα τον αγώνα μου και κοίταξα τον προπονητή μου στα μάτια είδα πράγματα που δεν περιγράφονται με λέξεις