RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ: Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΤΗΣ EUROVISION 2005


Η γνωστή τραγουδίστρια, που το 2005 κέρδισε στον διαγωνισμό της Eurovision με το ''My Number One'' μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στο φόρεμα που φόρεσε τη βραδιά εκείνη, προχωρώντας σε μια αποκάλυψη.

Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Εννοείται το έχω ακόμα. Δεν μπαίνω σε αυτό το φόρεμα πλέον, μετά την πλαστική επέμβαση στο στήθος. Έχω αμέτρητα παπούτσια. Ντρέπομαι να πω πόσα έχω. Τα παπούτσια της Eurovision τα έχω ακόμα. Έχω παπούτσια από το 2001. Έχω ένα ζευγάρι μπότες από το 2001, δεν τις έχω φορέσει ποτέ, θα φορεθούν φέτος».
 

Σχετικά με τις περιοδείες, η Έλενα Παπαρίζου δηλώνει: «Ξεκινάμε τον Ιούλιο περιοδεία με τους Antique στη Σουηδία τον Ιούλιο. Εχουμε ξεκινήσει 14 Μαΐου από τα Τρίκαλα, συνεχίζουμε 4 Ιουνίου στο Ηράκλειο Κρήτης, μετά πάμε Αθήνα.

Η αφορμή ξεκίνησε από το 2019, που είχαμε κλείσει 20 χρόνια από την δημουργία των Antique. Συνεχίζει να υπάρχει αυτή η γλυκύτητα όπως υπηρχε στην αρχή από τη δημιουργία μας», αναφέφει η Έλενα Παπαρίζου. protothema