RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

"Ο ΝΤΙΕΓΟ ΜΕ ΒΙΑΣΕ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 16 ΕΤΩΝ"


 H πρώην σύντροφος του Ντιέγο Μαραντόνα, Μέιβις Αλβάρες, προχώρησε σε μια σοκαριστική εξομολόγηση.


Η Μέιβις Άλβαρες, υποστηρίζει ότι ο Ντιέγκο Μαραντόνα την βίασε όταν εκείνη ήταν 16 ετών. Η Κουβανή ανέφερε πως το περιστατικό συνέβη το 2001 όταν εκείνη ήταν ανήλικη και είχε σχέση με τον Αργεντινό.


«Ο Μαραντόνα μου έκλεισε το στόμα για να μη φωνάξω, να μην πω τίποτα και με βίασε. Η μαμά μου είχε έρθει να με δει εκείνη την ημέρα στο σπίτι που ήμασταν με τον Ντιέγο στην Αβάνα και αυτός δεν την άφηνε να μπει στο δωμάτιο. Η μητέρα μου χτύπησε την πόρτα και δεν της άνοιγε. Με βίασε» είπε η γυναίκα και συμπλήρωσε ότι κατά τη διάρκεια της σχέσης της με τον «Ντιεγίτο» σκέφτηκε να αυτοκτονησει…


«Φοβήθηκα για τη ζωή μου. Σκέφτηκα να αυτοκτονήσω πολλές φορές. Υπήρξαν πολλά περιστατικά στα οποία γινόταν βίαιος. Με απειλούσε ότι θα μπορούσε να με σκοτώσει. Μου έβαζε ανθρώπους για να με ελέγχουν, δεν με άφηνε να βγαίνω έξω» ανέφερε η Άλβαρες. NEWSIT