RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ - ΟΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ, Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΟΥΖΙ


 Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στο κρατικό κανάλι και στην εκπομπή «Εκείνη κι Εκείνοι» έδωσε ο Αρχιεπίσκοπος. Ο Προκαθήμενος σε μια εξομολόγηση ψυχής, μίλησε για όλα. Για τα παιδικά του χρόνια, την καθημερινότητά του, τη ζωή στην Αρχιεπισκοπή αλλά και για την κριτική που δέχεται.


Ο Αρχιεπίσκοπος ερωτήθηκε για τις φιλανθρωπίες που κάνει η Αρχιεπισκοπή. Είπε πως «φεύγουν περίπου 10 χιλιάδες τη μέρα».


«Όσοι είναι φτωχοί και πεινούν θα τους βοηθήσουμε. Όσοι είναι άρρωστοι δεν θα τους αφήσουμε να πεθάνουν επειδή δεν έχουν λεφτά», είπε.


«Αυτός είναι και ένας λόγος που επέμεινα στο ΓεΣΥ. Μάλιστα έλεγα στον ΠτΔ ότι εμείς οι δυο είμαστε εκτεθειμένοι. Πήγες στην Αμερική να δεις την υγεία σου, γιατί; επειδή είχες χρήματα. Πήγα και γω και στη Γερμανία και στην Αγγλία και στην Αμερική επειδή είχα χρήματα, ο φτωχός ο κόσμος που δεν έχει, να πεθάνει;».


Πανδημία


Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας αναφέρθηκε και στο κεφάλαιο πανδημία. «Δεν εκινείτο φύλλο. Και ξενοδοχεία έκλεισαν και επενδύσεις που είχαμε σταμάτησαν ή ζήμιωναν.


Πέρσι για να περάσουμε κάναμε δάνειο 15εκ φέτος κάναμε 8εκ γιατί πιστεύαμε ότι Ιούνιο θα άνοιγαν τα ξενοδοχεία», είπε.


Αναφερόμενος στο ζήτημα των εμβολιασμών, ο Αρχιεπίσκοπος είπε ότι «δυστυχώς άνθρωποι της Εκκλησίας δεν άκουσαν τη Σύνοδο και παρέσυραν αρκετό κόσμο.


Ευτυχώς η συντριπτική πλειοψηφία άκουσε, εμβολιάζεται και πάμε καλά».


«Μόλις είπε η Κυβέρνηση ότι πρέπει να περιοριστούμε εγώ έφυγα, πήγα στην Πάφο. Με πήρε τηλέφωνο ο Πρόεδρος και μου είπε, δεν έρχεσαι πάνω να συσκεφθούμε τι θα κάνουμε με τις λειτουργίες; Του είπα ότι δεν είμαι στη Λευκωσία. Του είπα ότι είμαι στο "κούνος κλαμπ". Του το επανέλαβα και τον επήρε το γέλιο», είπε αναφερόμενος στο πρώτο lockdown που επιβλήθηκε από την Κυβέρνηση.


Μεταξύ άλλων ο Προκαθήμενος είπε ευτυχώς που ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος λάμβανε αυστηρά μέτρα και ακολουθούσε και η Κυβέρνησή μας.


Η «είσοδος» στην Αρχιεπισκοπή


«Με θεωρούσαν αουτσάιντερ και πίστευαν πως δεν θα πάρω πολλούς εκλέκτορες. Ξαφνικά ουρανοκατέβατος εκλέγομαι και έρχομαι εδώ και έπαθαν όπως τους πελλούς. Τι θα γίνει τώρα έλεγαν, θα μας διώξει όλους; Έδιωξα τότε δυο κορυφαίους. Τον charter accountant της Συνόδου και αυτόν της Αρχιεπισκοπής. Δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Πρέπει να αγαπήσετε την Αρχιεπισκοπή, σας δίνει ένα κομμάτι ψωμί και τρώτε πρέπει να την αγαπήσετε», είπε μεταξύ άλλων.


Πρόσθεσε παράλληλα ότι ξεχώρισε 4 αφοσιωμένους υπάλληλους. «Προσέλαβα άλλους 4 και η Αρχιεπισκοπή πετούσε με 8 υπαλλήλους. Σύνολο τώρα έχουμε πάνω από 80 άτομα υπαλλήλους. Δουλεύουν όμως οι 8. Αυτούς τους έδωσα πολύ καλό μισθό. Α16, Γενικοί Διευθυντές Υπουργείων. Αλλά δουλεύουν», τόνισε.


Κληθείς να απαντήσει αν κρατά μυστικά, διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται για μυστικά.«Αν έχω έναν Υπουργό και θέλω να του πω κάποια λόγια, δεν είναι ανάγκη να ακούν όλοι. Καλύτερα να ξέρουν λιγότεροι».


Ο μισθός και η κριτική


«Δεν αφήνω ποτέ να περάσουν τα έξοδά μου τις 10 χιλιάδες. Έχω ένα μπλοκ επιταγών. Ο μισθός μου πάει σε λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου. Δίνω πρώτα στην αδελφή μου που φτιάχνει το σπίτι στην Πάφο», είπε.


Τι απαντά στην κριτική


Θέμα της συνέντευξης ήταν η κριτική και το πολυσυζητημένο τζακούζι εντός της Αρχιεπισκοπής. «Πριν 2 χρόνια βγαίνοντας γλίστρησα. Γλίτωσα εκ θαύματος και δεν έσπασα και το αριστερό μου πόδι. Δεν ήταν για κολύμπι αλλά για υδρομασάζ. Πριν 2.5 χρόνια γλίστρησα πάνω στα σκαλιά αλλά ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα και ήταν η τελευταία φορά που μπήκα μέσα», είπε.

Τάφος


Ο Αρχιεπίσκοπος ξενάγησε το ΡΙΚ και στον τάφο του, που βρίσκεται εντός του καθεδρικού ναού, κάτω από το ιερό. «Το συνηθίζουν σε όλα τα πατριαρχεία. Είναι η λεγόμενη κρύπτη. Όλοι οι Προκαθήμενοι θα θάβονται εκεί».


Ο ίδιος είπε ότι επισκέπτεται συχνά τον τάφο του. «Θα είναι η μόνιμη μου κατοικία. Δεν με συγκινεί. Εδώ θα αναπαύομαι», ανέφερε. Τέλος, ο Αρχιεπίσκοπος είπε «θα είμαι δυνατός μέχρι την τελευταία μου αναπνοή δεν θα το βάλω κάτω. Θα στέκω στα πόδια μου, έστω και αν τα πονώ και τα δυο!». SIGMALIVE