RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ: ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ - "ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ"


Σε ένα απρόσμενο ξέσπασμα προχώρησε ο πολυβραβευμένος μουσικοσυνθέτης, Γιώργος Θεοφάνους, το μεσημέρι της Τρίτης, 12 Ιανουαρίου.


Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram ο 53χρονος ρώτησε, για ακόμη μια φορά όπως είπε, γιατί δεν μπορεί να έχει εκλογικό βιβλιάριο, την ίδια στιγμή που είναι Κύπριος πολίτης.


Όπως έγραψε ο συνθέτης των επιτυχιών στη μακροσκελή ανάρτησή του που τη συνόδεψε με τη σημαία της Κυπριακής Δημοκρατίας, η συγκεκριμένη ερώτηση τέθηκε σε τρεις διαφορετικούς προέδρους της Δημοκρατίας και, αντίστοιχα, σε τρεις διαφορετικούς υπουργούς Εσωτερικών.


Το ζήτημα, σύμφωνα με την ανάρτησή του, δεν έχει λυθεί ακόμη, δηλαδή δεν μπορεί να ψηφίσει ούτε να ψηφιστεί σε περίπτωσή που θελήσει να κατεβεί υποψήφιος σε κάποια εκλογική αναμέτρηση, ενώ διερωτάται τι άλλο πρέπει να κάνει προκειμένου η φωνή του να ακουστεί.


Διαβάστε αυτούσια την ανάρτησή του:


ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ «ΙΣΩΣ» ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΝ

Αγαπητε...

Θα ήθελα να σου θυμίσω την συνάντηση μας προ ετών...όταν μου έδωσες τον ΛΟΓΟ σου οτι θα λυθεί το πρόβλημα μου

ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΣΑΝ ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ με 4 παιδια στα οποια ΠΡΩΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Γιατί μου απαγορεύεται να έχω εκλογικό βιβλιάριο;

Γιατί μου απαγορεύεται να έχω το δικαίωμα να ψηφίζω η ακόμα και να ΨΗΦΙΖΟΜΑΙ!

Γιατί μετά από την στρατιωτική μου θητεία των 26 μηνών, και την έμπρακτη στήριξη στην πατρίδα μέσα από το καλλιτεχνικό μου έργο 30 χρονια στην ΕΛΛΑΔΑ και στην ΚΥΠΡΟ ακόμα δεν λύθηκε αυτό το θέμα;

ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ;

Να γίνει από ιδιωτική συνομιλία ΔΗΜΟΣΙΑ;

Όσο και αν ακούγεται «εκβιασμός» αυτό που γράφω, πίστεψε με αγαπητέ... ειναι αγανάκτηση.

Μετά από συνάντηση με τρεις τουλάχιστον προέδρους της Κυπριακής Δημοκρατίας, με τρεις τουλάχιστον υπουργούς εσωτερικών γιατί δεν λύθηκε ακόμα;

ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΙΣΤΑΜΑΙ!

Με εκτίμηση Γ.ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ     24news