RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

ΕΥΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ & ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΤΑ ΤΡΥΦΕΡΑ ΠΟΣΤ ΣΤΟ FACEBOOK


Επέτειο του γάμου τους σήμερα και τα τρυφερά ποστ άρχισαν από το πρωί. Ο λόγος, για ένα από τα πιο ερωτευμένα ζευγάρια της κυπριακής πολιτικής ζωής οι οποίοι με αναρτήσεις τους στο Facebook γιορτάζουν την ευτυχισμένη αυτή μέρα.

 Πρώτος στο "χορό" των ποστ έκανε ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΕΛΑΜ Χρίστος Χρίστου: 

Τετοια μέρα ενωθηκαμε ενώπιον Θεού και ανθρώπων.  Αγάπη μου σε ευχαριστώ πού είσαι πάντα στο πλευρό μου. Χρόνια μάς Πολλα.

H Ευα Κυριάκου Χρίστου έγραψε στο προφίλ της; 

 Στα όνειρα μου ήσουν... Τη σκέψη μου συντροφεύες απο καιρό... Μέχρι που στα αλήθεια βρέθηκες στον δρόμο μου και απο τότε αναπνέω αλλιώς!!! Love u
"Happy anniversary baby"