RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΠΑΤΕΡ ΣΤΗ ΛΕΜΕΣΟ - ΒΟΥΤΑΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


Απίστευτη καταγγελία στην Κύπρο από μητέρα βρέφους, το οποίο βαφτίστηκε χθες. Η μητέρα ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο με τον πάτερ που ήταν «υπεύθυνος» για την βάφτιση, να διακρίνεται να βουτάει το παιδί στην κολυμπήθρα με απίστευτη βιαιότητα.

Η μητέρα στην ανάρτησή της αναφέρει «αυτός ο "πάτερ" χτυπά το μωρό μου, να του φωνάζουμε όλοι, να του λέμε σιγά το μωρό και να μας απαντά έτσι βαφτίζω εγώ! Το μωρό εννοείται ότι μετά ήταν ολοκόκκινο σε όλο του το σώμα και σε σοκ! Αυτός ο άνθρωπος είναι ο πάτερ της Παλώδιας και μας χάλασε την πιο όμορφη μέρα! Όσο για τον τρόπο του ήταν γενικά απαίσιος!!»

Ο Πάτερ Παναγιώτης Μπαρούτης, μιλώντας στην εκπομπή του Ant1, «Μέρα Μεσημέρι», ανέφερε «η βάφτιση όπως φαίνεται και στο βίντεο είναι η τριπλή ανάδυση του μωρού. Η αλήθεια είναι ότι το μωρό κάποια στιγμή πήγε να γλιστρήσει και όπως βλέπεται το χέρι μου πάει κάτω από τον γοφό του για τον προστατέψω και να μην χτυπήσει σε άλλο μέρος του σώματος του» προσθέτοντας «δεν νομίζω να υπήρχε η πρόθεση να τον χτυπήσω το συγκεκριμένο παιδί, έχω βαφτίσει πολλά παιδιά. Απλώς όταν αντιλήφθηκα ότι αντιδρούσε προσπάθησα να γίνει η όλη διαδικασία όσον το δυνατόν πιο σύντομα».

Σημείωσε επίσης, «Να απολογηθώ για την κακή στιγμή, για όνομα του Θεού, πατέρας παιδιών είμαι κι εγώ, έχω βαφτίσει πολλά παιδιά. Αν συνέβη κάτι, το οποίο λύπησε τους γονείς να απολογηθώ».   24news