RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

MASTERCHEF - "ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΜΑΡΛΕΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ"

"Δεν μου άρεσε που ειπώθηκε ότι ο Σταύρος έχει σχέση με την
Μάρλεν. Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο και απορώ γιατί το είπε".

Η Μάρλεν μπορεί να θέλει Σταύρο, η μάνα Σταύρου όμως δεν θέλει καθόλου Μάρλεν… Η μητέρα του Σταύρου Βαρθαλίτη από το MasterChef είναι έτοιμη να σταθεί εμπόδιο σε όποιες βλέψεις μπορεί να έχει -αν έχει- η Μάρλεν Γρυντάκη για τον γιο της.

Η δήλωση της στην εκπομπή Ευτυχείτε και την Έλενα Πολυκάρπου ήταν ξεκάθαρη:

“Δεν μου άρεσε που ειπώθηκε ότι ο Σταύρος έχει σχέση με την Μάρλεν. Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο και απορώ γιατί το είπε.

Αν είχα την Μάρλεν απέναντί μου θα της έλεγα μακριά από τον γιο μου”!              zappit 











ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ - HERACLIS ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)