RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΔΩΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΛΙΝΑΣ ΖΕΝΙΟΥ ΠΑΠΑ

Συγκλονισμένος ο Δώρος Κυριακίδης από τον θάνατο της ΛΙΝΑΣ ΖΕΝΙΟΥ ΠΑΠΑ .....


Ο ίδιος έγραψε στο προσωπικό του προφίλ στο FACEBOOK; 

Δυο λογια και απο μενα για σενα ΚΥΡΙΑ μου.
Στο ξεκινημα μου ΒΟΥΝΟ ΜΟΥ ΠΕΝΤΑΔΑΚΤΥΛΕ γνωρισα εσενα την Πιτσα και την Αδριανη.Με αγκαλιασατε με πολυ αγαπη.Ακολουθησαν απειρες συνεργασιες στο ΡΙΚ.παιδικες γωνιες κυπριωτικα σκετς χαρουμενες Κυριακες και τοσα αλλα.Μετα χαθηκαμε.Πριν ενα χρονο κτυπησε το τηλεφωνο και ακουω μια γλυκεια φωνη να μου λεει Δωρο εσυ σε εβλεπα ονειρο και πηρα να δω τι κανεις.Τα ειπαμε.Ησουνα πολυ πικραμενη απο τον χωρο μας.Απο τοτε εχω παντα στο μυαλο μας την κουβεντα μας.Καλο σου ταξιδι Λινα μου γλυκεια .ΚΥΡΙΑ ΛΙΝΑ ΖΕΝΙΟΥ ΠΑΠΑ καλη ανταμωση.



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ




ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)