RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020

Ο ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΕΛΕΡ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ - ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΨΗ ΜΟΥ

Ο 73χρονος μάγος που μεταξύ άλλων έγινε γνωστός...
λυγίζοντας κουτάλια, έκανε αίτηση για δουλειά στην βρετανική κυβέρνηση απαντώντας στην ανοικτή πρόσκληση του Ντόμινικ Κάμινγκς, του συμβούλου του Μπόρις Τζόνσον σε «απροσάρμοστους και φρικιά» να υποβάλουν βιογραφικά.

Στην επιστολή του ο Γκέλερ γράφει ότι η καριέρα του ως ψυχαγωγού υπήρξε η τέλεια μάσκα για την δουλειά του ως κατασκόπου. «Αν και πολλοί αμφισβήτησαν τις ικανότητές μου, τα επιτεύγματά μου δεν μπορούν να απορριφθούν ως αποτέλεσμα εξαπάτησης ή ψευδαισθήσεων. Στην δουλειά μου ως κατασκόπου συνέδραμα στην επιχείρηση Desert Storm, βοήθησα στην ανακάλυψη μυστικών τούνελ στην Βόρεια Κορέα και χρησιμοποίησα τις ικανότητές μου για να σβήσω σημαντικές διπλωματικές δισκέτες που κατευθύνονταν προς την Μόσχα», λέει.

Ο Γιούρι Γκέλερ ερωτήθηκε από το Reuters αν πιστεύει ότι οι παραφυσικές του δυνάμεις θα του δώσουν άδικο προβάδισμα σε σχέση με τους άλλους υποψηφίους. Και απάντησε: «Ναι, απολύτως». «Δεν πιστεύω ότι άλλοι άνθρωποι που έστειλαν βιογραφικά έχουν ψυχικές δυνάμεις, αλλά δεν είμαι και 100% βέβαιος», πρόσθεσε.             24news














ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)