RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

GNTM - ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ! ΒΙΝΤΕΟ

Μια απροσδόκητη εξέλιξη είχαμε στο χθεσινό επεισόδιο του
GNTM καθώς δεν αποχώρησε μία κοπέλα… αλλά δύο! Ο λόγος για την Κωνσταντίνα Φλώρου και την Πόπη Γαλετσά, οι οποίες απογοήτευσαν πλήρως τους κριτές και έχασαν την ευκαιρία τους να συνεχίσουν μέσα στο σπίτι του reality μόδας και να φτάσουν στον μεγάλο τελικό. Αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων από την Βίκυ Καγιά, τα δύο κορίτσια έκαναν τις πρώτες τους δηλώσεις, σχετικά με την αποχώρησή τους από το Greece’s Next Top Model.

«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα φτάσω σήμερα εδώ πέρα. Πίστευα πως θα φτάσω πάρα πολύ ψηλά και ακόμη το πιστεύω για τον εαυτό μου. Και έξω. Και θα προσπαθήσω πάρα πολύ για πάρα πολλά πράγματα» είπε αρχικά η Κωνσταντίνα. Με τη σειρά της η Πόπη πρόσθεσε: «Ήρθα, έφυγα, ξαναήρθα, ξαναφεύγω. Δε θα ξανάρθω. Είμαι πάρα πολύ καλά. Εμένα το βίντεο μου, μου άρεσε. Ό,τι ήταν να γίνει έγινε. Βγαίνω έξω και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Θα συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα».             tlife 















ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)