RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ - Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΞΕΝΑΓΕΙ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ - ΒΙΝΤΕΟ

«Λένε ότι ήμουν ερωτύλος και γκομενιάρης. Είδα πολλά αλλά κράτησα την οικογένειά μου…».

Ο Γιώργος Γερολυμάτος άνοιξε το σπίτι του για την κάμερα της εκπομπής Happy Day και υποδέχθηκε την Ελένη Μουστάκη, την οποία και ξενάγησε σε όλες τις όμορφες γωνιές.

«Με τη γυναίκα μου είμαστε μαζί 25 χρόνια. Έχουν ακουστεί πολλά για μένα, λένε ότι ήμουν ερωτύλος και γκομενιάρης. Είδαν πολλά τα μάτια μου μέσα στη νύχτα κι έχουν καταγραφεί πολλά μέσα στο μυαλό μου, που αν στα έλεγα, θα καταλάβαινες γιατί κι εγώ είχα μια αμφιβολία για τις γυναίκες.

Είχα ισοπεδώσει λίγο το θέμα που λέγεται γυναίκα διότι ζούσα μέσα στη νύχτα και είχα δει πολλά. Δεν ήταν έτσι όμως, καθώς υπήρχαν και σοβαρές κοπέλες. Εγώ κράτησα την οικογένειά μου. Θα με πεις ψώνιο, αλλά με αγαπάω. Μ’ αρέσει να κοιτάζομαι στον καθρέφτη και να του μιλάω.

Είμαι καθρεφτάκιας, αν δεν έχω γύρω μου 40 καθρέφτες δεν μπορώ», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Γερολυμάτος.        zappit 



 

 

 

ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)