RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

ΕΥΑ ΚΑΛΤΣΗ: ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΖΑΡΛΑ

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε στο kalabakacity.gr και στην Χριστίνα Κανάτα, η φίλη μας Τρικαλινή Εύα Καλτσή, γνωστή από τη συμμετοχή της στο  reality σόου του Σκάι « Power of love».

Η Εύα Καλτσή μίλησε στην Χριστίνα Κανάτα και απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ζωή της.

Χ- Γλυκό μου κορίτσι, έχουμε αρκετό καιρό να τα πούμε από κοντά! Μας έλειψες!

Πες μας, πόσος καιρός πέρασε από το τέλος του « Power of love» και τι μεσολάβησε για σένα σε αυτό το διάστημα?

Ε- Καταρχήν, σας ευχαριστώ που με φιλοξενείτε για άλλη μια φορά στη σελίδα σας , το kalabakacity. Αισθάνομαι πολύ οικεία να μιλάω μαζί σας και χαίρομαι πολύ.

Πέρασε ενάμιση  χρόνος από τότε που μπήκα στο παιχνίδι και ένας χρόνος από το τέλος του. Μεσολάβησαν πραγματικά πάρα πολλά, από πού να πρωτοαρχίσω.

Χ- Τα αισθήματα είναι αμοιβαία! Πες μας αν θέλεις βεβαίως , πως είναι η κατάσταση στα προσωπικά σου, βλέπουμε τους τελευταίους μήνες στα social media πως έχεις μια υπέροχη σχέση και φαίνεσαι πραγματικά ευτυχισμένη!

Ε- Νομίζω πως οι εικόνες λένε τα πάντα! Είμαι πραγματικά ευτυχισμένη και ήρεμη ψυχικά. Έχω βρει έναν υπέροχο άνθρωπο που με κοιτάει στα μάτια και ξέρει ακριβώς τι θέλω! Περνάμε υπέροχα.. Με λίγα λόγια ..ξαναγεννήθηκα! Ευχαριστώ το θεό που έστειλε αυτόν τον άγγελο στη ζωή μου!

Χ- Πραγματικά αυτό είναι το όνειρο κάθε γυναίκας! Σου ευχόμαστε τα καλύτερα γι’ αυτή τη σχέση!

 Πες μας τώρα για τις επαγγελματικές προτάσεις που δέχθηκες μετά το reality και γι’αυτές που σου έγιναν αλλά δεν ήταν προτεραιότητα και επιλογή σου!

Ε- Η αλήθεια είναι ότι μου έχουν γίνει πολλές προτάσεις όσον αφορά το μόντελινγκ, αλλά και άλλες, πιο juicy, τις οποίες φυσικά και δεν δέχτηκα. Δέχτηκα προτάσεις για video clip τις οποίες επίσης αρνήθηκα, γιατί δεν πληρώνανε και το κάνανε μόνο για τους followers στα social media, όπως επίσης και συνεργασίες σε χώρους εστίασης.

Όσον αφορά το μόντελινγκ δέχθηκα προτάσεις από εξωτερικό αλλά δυστυχώς θεωρώ πως δεν είναι  πλέον στις προτεραιότητες μου. Επίσης δέχομαι προτάσεις για πολλές διαφημίσεις τις οποίες θα δείτε στο άμεσο μέλλον!

Χ- Αυτά είναι πολύ ευχάριστα νέα! Άρα, το τηλεπαιχνίδι του έρωτα όπου συμμετείχες σου άνοιξε πολλές επαγγελματικές πόρτες. Και φυσικά δεν ευθύνεται μόνο το power of love αλλά και η κορμοστασιά σου και η θηλυκότητα σου βοήθησαν σε αυτό!

Χαίρομαι πολύ που κράτησες το χαρακτήρα σου και την ηθική σου, που είχες πριν μπεις στο παιχνίδι. Σε τιμάει πολύ ως άνθρωπο.

Ε- Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, με συγκινεί πολύ όταν μου το λένε αυτό! Κοίτα να δεις, ναι, το παιχνίδι μου άνοιξε πάρα πολλές πόρτες, όσον αφορά το ότι μεγάλωσε το κοινό μου μέσω ίνσταγκραμ και από το τέλος του και μετά ήρθανε δουλειές, μέχρι και σήμερα έρχονται..

Θα μου πεις…στην τηλεόραση δεν σε είδαμε ακόμη .. Έχει γίνει όμως ένας μεγάλος αχταρμάς η όλη υπόθεση.

Είναι πολλά τα τηλεπαιχνίδια και πολλά τα παιδιά και ποιον να πρωτοδιαλέξουν?

Επίσης, όποιος το τρέξει κάτι θα κερδίσει. Εγώ προσωπικά δεν ασχολήθηκα καθόλου, ίσως αν ασχολιόμουν να έκανα κάτι.

Χ- Σε αυτήν την εποχή που ζούμε μεγαλύτερη σημασία έχει το ίντερνετ σε όλες τις μορφές του, παρά η τηλεόραση! Δυστυχώς ή ευτυχώς όλοι ενημερώνονται για όλα μόνο μέσω του κινητού τους και συχνά καταχράζονται τη δύναμη που τους δίνει αυτό το μέσο!

Πες μου για την πόλη σου ,τα Τρίκαλα. Πώς σε αντιμετωπίζουν  που δεν κάνεις πλέον συχνές εμφανίσεις εδώ και τον περισσότερο σου χρόνο τον περνάς σε Αθήνα και  σε Κύπρο?

Ε- Βασικά νιώθω πολύ όμορφα όταν έρχομαι γιατί ο κόσμος με αντιμετωπίζει ακόμη όπως όταν ήμουν μέσα στο παιχνίδι! Νιώθω σαν Δήμαρχος ένα πράγμα.. Απίστευτο συναίσθημα! Καλά εντάξει, φυσικά υπάρχουν και οι υπόλοιποι που κάτω από τα μουστάκια τους λένε πως τη ψώνισα και δεν πολυέρχομαι, αλλά αν ξέρανε τι δουλειές έχω θα κατανοούσαν.

Χ- Πες μου αν θέλεις τώρα, σε παρακαλώ, για την άδικη στιγμή που χάθηκε ο πρώην συμπαίκτης και φίλος σου Πάνος Ζάρλας σε ατύχημα με τη μηχανή του.

Ε- Ξύνεις πληγές τώρα…ήτανε από τα πρώτα βράδια που δεν ήθελα να πάω για δουλειά. Πρώτη φορά το έκανα και απόρησαν όλοι! Το πρωί στις 6,30 η κολλητή και συμπαίκτρια μου Κλόι με παίρνει τηλ και μου λέει πως σκοτώθηκε ο Πάνος, και να πάμε στο νοσοκομείο να συμπαρασταθούμε στη μητέρα του.

Έπεσα από το κρεβάτι από το σοκ! Δεν μπορούσα να το πιστέψω !Πόνεσα πολύ! Με τον Πάνο είχαμε έρθει πάρα πολύ κοντά σε φιλικό επίπεδο μέσα και έξω από το παιχνίδι και επίσης δουλεύαμε νύχτα και οι δύο στην Αθήνα και συναντιόμασταν αρκετά συχνά! Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω και ούτε πρόκειται ποτέ!

Χ- Πραγματικά απίστευτο, άλλο ένα θύμα της ασφάλτου σε τόσο νεαρή ηλικία!



Χ- Ας προχωρήσουμε όμως παρακάτω…  Αλήθεια, πως ήταν η ζωή σου στην Αθήνα και γιατί σταμάτησες να δουλεύεις τη νύχτα?

Ε- Η ζωή μου στην Αθήνα ήταν άψογη, από την άποψη ότι έπεσα σε πάρα πολύ καλούς ανθρώπους. Η επιλογή να δουλέψω νύχτα ήτανε μόνο και μόνο για να βγάζω τα έξοδά μου, γιατί αλλιώς δεν γινότανε, διότι την ημέρα έτρεχα για φωτογραφίσεις κ αλλά πολλά που δεν γινότανε να ακυρωθούν. Σταμάτησα από τη νύχτα γιατί έφτασα στο επίπεδο που ήθελα, αν και δούλεψα παραπάνω από ό,τι είχα προγραμματίσει. Πράγμα που δεν με ενόχλησε κιόλας! Η αλήθεια είναι ότι ζορίστηκα πού για να σταθώ αλλά ο επιμένων νικά!

Χ- Τι έχεις στο μυαλό σου για τα επόμενα χρόνια; Επαγγελματικά πάντα..

Ε- Ειλικρινά δεν ξέρω καθόλου πλέον, έχουν αλλάξει τα σχέδια μου κατά 180˚, οπότε ότι και να σου πω θα είναι ψέμα. Να μας έχει ο Θεός καλά και εύχομαι σύντομα να βγάλω άκρη!

    Χ- Και μία ερώτηση για να κλείσουμε όμορφα…

    Είναι στα άμεσα σχέδια σου η δημιουργία οικογένειας;  Ή δεν νιώθεις έτοιμη ακόμη;

    Ε- Ερώτηση παγίδα ε;

    Θεωρώ πως είμαι έτοιμη να δημιουργήσω την δίκη μου οικογένεια … όλα στον καιρό τους …          kalampakanews

 


 

 

ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)