RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

"ΑΝ ΓΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ MASTERCHEF"

 «Υπήρχαν πολλές δύσκολες στιγμές στον διαγωνισμό».


Στη στήλη “και για πες…” του Παναγιώτη Μουλόπουλου στο “My tv” απάντησε ο Πάνος Τόγιας, ο οποίος αποκάλυψε πως αν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω, ίσως να μην πήγαινε στο MasterChef.

Αγαπάω τη δουλειά μου γιατί: Χρειάζεται ψυχή και πάθος. Να σου κόβει και να είσαι δημιουργικός.

Δήλωσα συμμετοχή στο MasterChef 3 γιατί: Δεν δήλωσα εγώ, αλλά οι φίλοι μου.

Από τον διαγωνισμό δεν θα ξεχάσω ποτέ: Τις δοκιμασίες.

Η πιο δύσκολη στιγμή που έζησα στον διαγωνισμό: Υπήρχαν πολλές δύσκολες στιγμές, δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία.

Αν γύριζα το χρόνο πίσω, δεν θα έκανα στο MasterChef: Ίσως και να μην πήγαινα…

Το καλύτερο και το χειρότερο σχόλιο που διάβασα για μένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Το καλύτερο σχόλιο είναι ότι ενέπνευσα με τη δημιουργικότητά μου και το χειρότερο ότι είμαι μουσίτσα επειδή κάνω παρέα με τη Σπυριδούλα.

Αν θα ήθελα να ήμουν στην τριάδα ή ο νικητής: Η τελική τριάδα είναι όλοι νικητές. Τρίτος, δεύτερος, δεν αλλάζει κάτι. Η μόνη διαφορά είναι πως ο πρώτος θα έπαιρνε και τα χρήματα.       zappit


 





ΣΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ  ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66   
(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)